POLITIK HARIAN: PAS Kedah “Flip Flop” Buka Ruang Mahfuz Omar Jadi MB Kedah

Thursday, July 21, 2011

PAS Kedah “Flip Flop” Buka Ruang Mahfuz Omar Jadi MB Kedah


Inilah peluang yang dinanti-nantikan oleh Mahfuz Omar apabila Menteri Besar Kedah, Datuk Azizan Razak kini berada dalam“Flip Flop” apabila satu demi satu kepincangan pentabiran mereka makin kian terdedah.

Selain kegagalan membentangkan bukti serta fakta berkenaan melunaskan janji-janji yang terkandung dalam manifesto parti itu pada pilihanraya umum lalu, pentadbiran “flip flop” kerajaan pimpinan Pas juga semakin menjadi bualan umum.

Dikhabarkan Mahfuz sekarang sedang mengintai kerusi MB Kedah sekiranya Azizan terus di tekan oleh pelbagai pihak. Tak mustahil YB yang berkelulusan SRP ini akan menambah racun dan menikam belakang Azizan demi mengejar cita-citanya dari seorang penjual cendol kepada Menteri Besar Kedah. Ianya satu pengiktirafan yang tertinggi buat Mahfuz Omar.


Terbaru tindakan kerajaan Pas Kedah berdolak dalih dalam isu larangan operasi pusat hiburan sepanjang bulan Ramadan mengikut Enakmen Hiburan dan tempat-tempat Hiburan 1997. Baca disini...

 Aku pun nak jadi Ketua Menteri jugak......

Kah! Kah! Kah! Sam ketot ada hati nak jadi KM Melaka.....
Sudah lah Sam.. tak perlu kau meninggikan yang rendah.....
Adooooiiii camne nak jd KM?
Kena sergah sikit terkencing dalam seluar.

4 comments:

Anonymous said...

Hahahaha besar cita2 si penjual cendol ni.. Tp jgn mimpi la.. Bn akan rampas kedah semula...

Anonymous said...

Shamsul klu jd KM, bila berucap kena sediakn kerusi... Klu x org x nmpk dia bahahaha

Anonymous said...

mahfuz nak jadi mb kedah ... macam takde orang lain .... cari laaa yg pandai belajo sikit ...nanti kene jual dek bangsa lain ... tergadai semua orang ....mahfuz tu sebelum aktif politik keje ngan paman aku kat lapangan terbang antarbangsa subang .... sebelum ada klia .... pilot .... bawak tangga kapalterbang ...

Anonymous said...

kah kah kah Calon MB Kedah bertaraf SRP!!! apa barang beb!!
Si Ketot tu pun ada cita-cita gak nak jadi MB kah kah kah. Kena tempah kasut tumit tinggi le gamaknya.
Orang Ketot memang bercita-cita tinggi tak sepadan dengan fizikalnya.