POLITIK HARIAN: [video inside] Pengumuman Harga Barang Naik Tengah Malam Ini

Sunday, August 7, 2011

[video inside] Pengumuman Harga Barang Naik Tengah Malam Ini




BERSIH. Dari Hati yang bersih... Utamakan rakyat.  Menolak pakatan rakyat dan rakyat dahulukan. Beli barangan dengan harga murah Di Kedai 1 Malaysia.

7 comments:

Anonymous said...

Melalui Kedai Rakyat 1Malaysia, 250 barangan generik akan dijual pada harga antara 30 hingga 50 peratus lebih rendah daripada harga pasaran barangan berjenama.

Anonymous said...

panas telingga puak DAP

Otak Geliga said...

berlambak je aku tgk Cina2 yg mungkin sokong DAP ni kat kedai 1 Mas.

almaklumlah mrk2 ni kerja perabih brg2 murah nombor 1.

mmg pengkhianat la sapa2 yg beli brg kat kedai 1 Mas lepas tu pangkah PR.

Minda Baru Rakyat Malaysia said...

Kalau macam tu DAP ni sama jelah dengan MCA dan Gerakan yerk..? Sapa pulak yang bagi AP kat deorang yerk..? DAP gak kut..? Ada kot minyak petrol kat kedai satu malaysia ..ngeee

Fikir baik-baik jangan mudah di tipu dengan sain politik...

Bro Jinggo said...

hahaha ada jugak melayu yg taksub dgn DAP! kesian!

Anonymous said...

Harga petrol di kawal oleh YAHUDI. Kerajaan Malaysia ke kawal harga minyak dunia?

Fikir2 kan lah ye jarum halus pembangkang terutama PAS.

Anonymous said...

melayu yg taksub DAP yg rate2 ahli BAR councill yg menentang Islam tu ke yg disanjung?