Tuesday, October 18, 2011

4 Panas: Betul Ke Ustaz Azizan MB Kedah Dapat Isteri Muda?


Ini bukan Papa Hebat, tapi Atok Hebat hahahaha.....

Wa cakap sama lu bro..... Gempak habis!

Kecoh dah tersebar di seluruh antero negeri mengatakan Menteri Besar Kedah Ustaz Hj Azizan dapat beristeri muda. Mantop.

Kalau angin tak tiup masakan pokok itu bergoyang kecuali kalau ada kingkong besar yang goyangkan hahaha!

Cerita ini bukan aku sorang saja yang dengar rupanya ada juga sahabat dari Kedah mengesahkannya...

Ustaz kalau betul... Ustaz memang hebat lah... Kalah Papa Jahat.. sebab barang Papa Jahat sudah tidak boleh berfungsi dan mengalami sakit pingang tidak boleh melakukan hubungan seks, sama ada depan atau belakang...

Mungkin Papa Hebat boleh belajar dengan Ustaz Azizan kot hahahahaha!

Cer Citer Cer Citer....


McTheory

Tersebar sudah cerita Ostat Jijan berbini muda. Benarkah? betulkah? Ada yang kata bininya berumur 18 tahun. Tapi apa yang Mc dengar, umurnya awal 20 tahun, memang lawa orangnya dan kerja di KMC, tapi itu dulu la kerja, sekarang ni dok rumah saja la, maklumlah bini MB.

Cerita ni sudah tersebar di kalangan rakyat. Mungkin Ostat Jijan mengunakan petua orang2 tua. Kalau nak muda, kena makan pucuk muda. Bila kita kawin muda dan berkawan dengan orang muda, jiwa kita pun akan jadi muda.

Lepas ni rasanya boleh hilang terus la kot sakit jantung Ostat tu.

Patut la beli kereta baru, rupanya untuk bawa orang baru.. ishh.. pandai Ostat ayat noo..

Dengaq kata dari tahun 2010 lagi Ostat Jijan dok ayat, akhirnya dapat juga ya. Betui la usaha tangga kejayaan bak kata orang.

Kami tumpang bahagia kalau cerita ni betui..

Ostat jangan risau, iklan obat kuat, banyak dalam harakah, pilih saja yang mana nak.. heh..

Nota Bro Jinggo: Gambar diatas hanya sekadar hiasan...

4 comments:

Anonymous said...

meleleh air liur mak tengok gambar hiasan ko bro...

Lidah Melayu said...

Hehehe confirm terikut cerita Tahajjud Cinta hahahha

Anonymous said...

patut lani die senyap ja..huhu..tengah sedap

Atok Pacak 90 Darjah said...

boleh naik lagi ke barang Atok ni? oh lupa pil Viagra byk diiklankan di harakah daily...

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates