Thursday, October 20, 2011

Pemimpin Pakatan Rakyat Sudah Mula Goyang Dengan Papa Gomo!


Kalu ditanya siapa Papa Gomo ni? Pemimpin parti mana? Ahli Parlimen ke, Menteri kah dia? Siapa Gomo? Siapa Gomo?

Papa Gomo mewakali suara rakyat jelata! Seorang blogger yang mampu mengongcang Puak Pakatan Haram! Gomo adalah pembakar semangat kepada anak muda supaya lebih berani untuk membongkarkan segala penipuan yang di lakukan oleh Pakatan Haram!

Selama ini anak muda ditipu terpedaya dengan janji-janji manis Puak Pakatan Haram! Anak muda di dendangkan dengan lagu yang berirama untuk menentang kerajaan... Mereka menghasut minda rakyat....

Segalanya yang kerajaan buat semuanya salah! hanya Pakatan Rakyat sahaja yang betul, kerajaan harus dibangkang habis-habisan! nak jadi pembangkang bukannya susah! bangkang! bangkang apa saja yang anda rasa tidak puas hati!

Tapi pernahkah anda terfikir bagaimana susah payahnya kerajaan membina, mensejahterakan rakyat?Menyatukan rakyat dibawah satu bumbung sebagai 1Malaysia?

Agak-agak Pakatan rakyat mampu melakukanya ke?? Huh! nak laksanakan hukum Islam, Hukum Hudud pun kena langkah mayat Karpal singh!! Bangsat!

Tatkala ini Papa Gomo menjadi serangan oleh Pemimpin Pakatan haram! haruskah kita melihat Papa gomo di belasah begitu sahaja! Hah! disaat ini, sunguh bijak Pakatan pembangkang mengatur langkah, mengambil kesempatan disaat perbalahan kecil yang berlaku dialam blogger pro-Umno! namun ianya sedikitpun tidak menjejas kekuatan jentera perang di Maya Cyber ini!

Ganyanglah! Saman lah! Dakwa lah! Kalau nak hentam blogger pro-Umno hentam sampai remuk... Tetapi Puak Pakatan harus ingat! hilang satu Gomo, sepuluh Gomo akan muncul!!

Fenomena yang di bawa oleh Gomo bakal mengugat pemimpin Pakatan haram dan ianya akan terus dan berterus sehingga pakatan haram pupus di Malaysia ini!

Barisan perjuang blogger Maya Cyber sudah bersedia memikul tanggungjawab yang diamanahkan untuk menjahanamkan Pakatan Haram pada PRU13!

Ayuh kita bersatu! Hancur! Hancur Pakatan Haram!

-Politik Harian/Bro Jinggo

2 comments:

Atas Pagar said...

artikel yg baik, menyemarakan semagat perjuangan! Ayuh kita tentang pakatan haram jadah!

Anonymous said...

bagus.. semangat macam ni la yg kita nak... hidup umno selamanya....