Thursday, October 13, 2011

Sekitar Penyerahan Borang Keahlian UMNO Awie


Sidang media Ketua Pemuda Umno Khairy Jamaluddin bersama penyanyi rock tanah air Awie mengumumkan pertandingan musik BN Youth Music 2011 bagi mencari bakat baru yang terdiri dari golongan muda.


Penyanyi legenda rock tanah air yang juga merupakan pelakon popular, Ahmad Azhar Othman atau lebih dikenali sebagai Awie bersama beberapa artis terkemuka yang lain menyerahkan borang keahlian sebagai Pemuda UMNO petang tadi.


Perjumpaan KJ bersama Awie sebelum penyerahkan borang keahlian UMNO.

3 comments:

Che'Gu Disiplin said...

Tahniah la. Diharap dapat memberi sumbangan kepada masyarakat selepas ni. Dan aku harap juga yang korang ni takkan maki hamun orang macam bob lokman. Tunjukkan yang bn berbeza dgn pr

Anonymous said...

SALAM JINGGO ... APASAL LU SUKA LINK BALIK BLOG LU LEPAS SATU ARTIKEL?

ALMOST EVERY ARTICLE PUBLISHED YOU LINKED BACK TO THE OTHER ARTICLE IN YOUR BLOG ...

ARE YOU TRYING TO CATCHING UP WITH ALEXA RANKING? JUST CURIOUS ....

Anonymous said...

Sepatutnya semua artis kalau tidak masuk UMNO pun mereka wajar menyokong kerajaan BN kerana banyak usaha dan prasarana yang kondusif telah diujudkan oleh kerajaan kepada mereka. Bila lagi artis-artis lain akan mengikut jejak langkah rakan-rakan mereka yang telah menyertai parti UMNO.

Populariti seseorang artis tidak akan terjejas sedikit pun jika dia menyertai parti UMNO. Peminat-peminat mereka bukannya datang dari ahli-ahli PAS.

Jika artis masuk UMNO, PAS akan kutuk habis-habisan, jika masuk PAS semua ok.

Wahai artis-artis tepud dada tanyalah selera anda.

Marilah kita berjuang bersama UMNO.

Warga Sebelum Merdeka