Monday, January 9, 2012

9 #901 Penyokong Anwar Tidak Mematuhi Arahan PDRM

Lagi gambar-gambar penyokong Anwar tidak mematuhi perjanjian yang dibuat bersama PDRM... Mereka terus membuat bising dengan membawa masuk pembesar suara... Anwar Ibrahim dijangka sampai pada pukul 8.30 am... Dilaporkan Anwar Akan menyapaikan ceramah sebelum masuk ke Mahkamah.

Yang hadir kebanyakkannya dari Parti PKR dan segelintir puak PAS... Kelibat penyokong dari DAP seorang pun tak nampak!








Lembu PKR pun ada.....

9 comments:

Anonymous said...

BODOH !! KAU BUKAN NYA PENYOKONG PKR, YANG KAU PERGI SANA TU KENAPA?!! UMNGOKKKKKKK KALAU DAH BONGOK TU MEMANG BONGOK

Anonymous said...

babi punya umno..tuihhhhhh

Muzamir said...

buh la nama anonymous , kalau lelaki tulin dan tentu hang pun kena balas pungkoq dengan anwar ibrahim, ada ka polis kata bukan penyokong aljuburi tak boleh pergi tangkap gambar, yang aku tengok orang pas pun bukan orang pkr orang dap pun bukan orang pkr, hang la bongok, bongok!

Anonymous said...

bodohnyer manusia...takkira laa UMNO atau PKR...sama aje..untuk pemimpin yg belum tentu bagi makan anak bini sanggup pg tunjuk perasaan..kalau anak bini tak makan boleh ke pemimpin tu bagi bantuan...sial aje laa dua dua pun...cuba buat tunjuk perasaan untuk kemajuan manusia sejagat...barua politik...

emmer said...

ya betul....barua politik...baik PKR atau UMNO...hari ini jgn cakap perjuangan kalau diri sendiri tak tahu apa yg diperjuangkan...utk UMNO..atau kerajaan punya lah laknat dan kejam...bayangkan satu barang ko kena kan tax sampai 3 ke 4 kali mcm kereta..cukai jalan, cukai minyak, cukai import kereta itu baru satu barang aje beb, apa ke haram jadah semua nie...huahuahua..yg kaya pemimpin UMno aje sebab zaman sekarang technical know who rather than technical know how...huahuahua...babiii...untuk PKR pulak sama aje tak de lebih dan kurang...selagi ko nie semua manusia semua nyer ada kepentingan individu...kalau takde kepentingan indivu buat apa susah susah buat semua nie..adakah sebab rakyat> ciss...dah dapat negeri unuk perintah pun kelam kabut...so yg kesian sapa..penyokong laa senbab jadi barua memekak kat depan mahkamah dan dalm internet...bodohnyer manusia...itu laa barua barua politik

Nur Zaini said...

Semuanya Melayu...and again, why do these ppl even bother to fight for a guy who caught in a sex video?! Wither intelect? Hurmmm~~

romeo said...

Lepas ni confirm penjilat bang anu meroyan hahaha

kualagali said...

HORMATI MAHKAMAH..Karpal Singh ada defend. Balik lah buat kerja yang lebih produktif.TUKAR FOKUS!
Saya tidak mau PM moral demikian.Ramai orang lain yang sempurna dari dia.

Anonymous said...

Ehhhh ramainye org2 DAP...MANE ORG2 DAP LAGI.....

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates