Wednesday, January 11, 2012

5 AMK Tuduh PERKASA Dalangi Letupan Bom


Dah mula dah... kalau tak buat fitnah memang bukan Anak Muda Keliru namanya... pertuduhan dibuat secara tembak merata... harap-harap PERKASA di sabitkan dengan kes letupan bom di Mahkamah tempophari... Itulah yang bermain dalam fikiran Ketua AMK Shamsul Iskandar yang mendahului siasatan PDRM....

Tidak mustahil juga letupan bom tersebut di lakukan kerana mahu mencari publisiti murahan untuk menagih simpati rakyat... 

Mengikut laporan polis Tiga butir bom buatan sendiri yang meletup sehingga mencederakan lima individu di pekarangan Kompleks Mahkamah Jalan Duta di sini semalam, dipercayai dibawa oleh mereka yang menyertai perhimpunan Kempen Bebas Anwar 901.

Ini kerana, polis yang membuat pemeriksaan ketat di seluruh kawasan perhimpunan sebelum membenarkan peserta memasuki lokasi itu seawal pukul 4 pagi, tidak menemui sebarang objek berbahaya.

Sumber polis berkata, siasatan awal percaya, bom-bom tersebut dibawa oleh mereka yang menyertai perhimpunan itu.

Kawasan tersebut telah dikawal oleh anggota polis sehari sebelum perhimpunan selain pemeriksaan dibuat secara rapi.

Malah, pemeriksaan terakhir turut dilakukan sebelum peserta perhimpunan dibenar berkumpul di kawasan itu dan tiada objek berbahaya ditemui.

Oleh itu pihak polis percaya bom buatan sendiri yang lengkap dengan jam jangka itu dibawa oleh peserta perhimpunan.

Sudah-sudah lah Shamsul.. Sendiri yang buat taik, lepas tu nak tuduh orang lain pula... Inilah taktik murahan Pakatan Pembangkang...

Menurut sumber lain, mereka telah merancang untuk membuat kecoh sekiranya Anwar di dapati bersalah tempohari, namun tanpa diduga, Anwar di bebaskan di atas tuduhan meliwat pembantunya Saiful....

Bayangkan sekiranya semuanya berjalan dengan lancar... Anwar di dapati bersalah kemudian di susuli dengan letupan bom... pastinya ia akan menimbulkan kemarahan rakyat, dan akan berlaku rusuhan (Riot) di sekitar ibu kota.


Berikut adalah kenyataan, Angkatan Muda Keadilan (AMK) hari ini mencabar Pertubuhan Perkasa Pribumi Malaysia (Perkasa) membuat penafian bahawa Perkasa terlibat dengan tiga letupan bom di perkarangan Kompleks Mahkamah Kuala Lumpur pada 9 Januari lalu.

“Sebelum ini, Presiden Perkasa (Dato’ Ibrahim Ali) pernah membuat kenyataan kepada pihak media bahawa Perkasa akan turun untuk melakukan provokasi pada perhimpunan Bebas Anwar 901.

“Apakah wujud kemungkinan bahawa insiden letupan tersebut didalangi oleh ahli Perkasa?,” soal Ketua AMK Shamsul Iskandar Mohd Akin dalam satu kenyataan media hari ini.

Selaku ketua AMK, Shamsul sepatutnya berasa malu kerana membuat tuduhan yang tidak berasas dan tidak mempunyai bukti yang kukuh! Macam ni kah cara AMK nak tawan Putrajaya? sangat memalukan...

5 comments:

Anonymous said...

Shamsul ni mmg bodoh x bertempat... Mng jd ketua pun sbb Anwar pilih kasih..

anak melayu johor said...

mamat ketot ni memang anak haramjadah! kalau dah dari kepala busuk, sampai ekor pun busuk! pukimak lu samsul iskandar...lu ni jenis babi pendek!
kalau aku jumpa engkau kat JB, siap la aku kerjakan!

Anonymous said...

Pernahkah anda terbaca....
....maka ada pun ahli neraka itu mempunyai badan yg gemuk..tubuh yg pendek...perut buncit..kepalanya dekat dengan bahu,yakni tiada leher.

Anonymous said...

bullshit le sam ketot nihh...

Anonymous said...

PUKIMAK HARAMJADAH PUNYA AMK...X HABIS2 NAK BUAT ONAR...
FITNAH MACAM DAH JADI MAKANAN HARIAN...
BABI PUN SETERUK MANGKUK2 NI...

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates