Friday, January 13, 2012

5 Anwar Hadi Cabar Adam Adli And The Gang....


Ini bukan Anwar Ibrahim dan bukan juga Hj Hadi Awang... Ini Anwar Hadi la der.....

"#18 Pro-Common Sense", video ini di upload oleh Anwar Hadi pada 8 Jan yang lalu, sehingga kini video ini berjaya menarik 46,085 pengunjung... Mantop! Ada SENGAT laaa..

Teryata Suara Adam bukan suara majoriti mahasiswa, kerana masih ada yang lebih waras dari Adam...

Video url: http://youtu.be/KpUpXBW9yMs



Apakah tidak "Bebas Partisipasi Politik" jika sudah boleh turun ke mahkamah sokong Anwar?

5 comments:

Omar Ja'afar said...

wow! cun betul cara dia menyampaikan, BRAVO brother!

rezqeen hill said...

adam adli bukan paham bahasa omputih..

Anonymous said...

bercakap mcm org mabuk todi....kejap ckp bahasa inggeris kejap melayu...

Anonymous said...

cakap kejap melayu kejap org putih tak apa bro... yg penting maksut yg nak disampaikan tu....

kalau nak dibandingkan cakap adam adli tu lagi mcm sial.... terpekek terlolong meracau mcm org gila.. menghuru harakan keamanan rakyat...

boleh bezakan mentality yg matang seperti anwar hadi dgn adam adli mcm budak gila perosak agama, bangsa dan negara...

anwar hadi lu terbaekk broo....

Anonymous said...

aku respek la bro ni , apa dia cakap tu mmg betul , apa dia cakap sebijik kena kepala puak2 gila demo jam 2 subuh Adam !

dia nak cakap omputeh , cakap melayu itu ada tujuan , bahawa dia bukan orang tak berpelajaran , dia jugak bekas mahasiswa , supaya Adam tahu bkn dia saja yg ada gelaran mahasiswa , bkn dia saja tahu BI , bro sorang tu lagi bahasa dia cantik tersusun , sebutan pun bagus ,

pada puak2 Adam anwar yg banggang tu , korang bkn wakil mahasiswa sebenarnya , korang tu cuma mahasiswa kuda anwar PKR , korang bkn suara majoriti mahasiswa negara, korang hanya memalukan status mahasiswa ...

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates