Thursday, January 12, 2012

9 Azmin Ali Kata "Kepala Hotak Kau" Kepada Tun Mahathir...


Memang benar lah apa yang di katakan oleh Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) Dr Wan Azizah bahawa Azmin Ali masih belum matang lagi... masih hingusan dalam politik...

Namun begitu Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Azmin Ali mempunyai hajat yang besar iaitu bercita-cita mahu jadi Perdana Menteri.. Hasratnya itu di luahkan sewaktu kesibukan Pakatan Rakyat mencari penganti Anwar sekiranya Anwar di penjarakan di atas tuduhan meliwat baru-baru ini...

Namun segala harapan Azmin hancur berkecai apabila keputusan mahkamah yang kini mereka anggap adil, membebaskan Ketua Pembangkang Anwar Ibrahim dari tuduhan tersebut...


Belum pun sampai sepenggal jadi wakil rakyat... Azmin Ali dah mula tunjuk hebat dengan menghina bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad dengan ungkapan 'kepala otak kau' dalam ceramahnya disifatkan sebagai tindakan kurang ajar.

Ungkapan biadap itu dilontarkan Azmin ketika berucap pada Himpunan Rakyat Menuntut Keadilan di tapak Ekspo Seberang Jaya, Pulau Pinang malam kelmarin.

Ia sebagai respons kepada kenyataan bekas Perdana Menteri itu berhubung keputusan Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur membebaskan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim daripada tuduhan meliwat.

Tindakannya tersebut mendapat kecaman hebat dari Naib Ketua Pemuda UMNO, Datuk Razali Ibrahim... "tindakan Azmin itu membuktikan bahawa beliau tidak mempunyai kredibiliti menjadi seorang pemimpin.

"Apa yang diucapkan oleh beliau menggambarkan seorang yang cetek ilmu. Saya nak tanya Azmin apa jasanya kepada negara? Tidak ada.

"Beliau sendiri tidak diterima sebagai seorang pemimpin dalam pakatan pembangkang, jadi tidak layak berkata demikian kepada individu yang telah banyak berjasa dan menyumbang kepada pembangunan negara," jelasnya.

Adik beradik 2x5.. apa nak kata....


Yang jelas di sini... apa masalah mereka berdua ini... Adakah mereka berdua ini kurang didikan atau kurang mendapat kasih sayang? Inikah orang yang layak menjadi pemimpin rakyat? ah... lupa kan lah orang ini pada PRU akan datang.... Lebam beb...

Dah la biadap, si tanggang ini juga tidak mahu pulang kerumah menjenguk ibunya, walaupun di rayu oleh adiknya untuk balik ke pangkuan keluarga... Kau memang hancur Min... Hancusssss.......

Wajah manusia Jijis....

9 comments:

Anonymous said...

kepala hotak kau la azmin bangsat!

Adik Abang said...

Kau dua beradik memang kaki juboq.

Anonymous said...

Sapa Azmin tu??..pecacai angkat air mani anwar ja.Bukan cerdik,lagi pon dia tension sbb bos dia terlepas..pemangku PM la katakan.

Anonymous said...

Siapa Azmin Ali? Apa Sumbangan Dia kepada Negara? Apa Dia Dah buat untk Negara Sblum ini? Pernah ke dia Jadi Pm? Besar Mana Jasa Dia terhadap Negara Berbanding Tun? Kepala Hotak Kau Azmin Ali.You Are Nothing Compare To Tun ..Kepala Hotak kau .. Pak Kaduk Naik Junjung..Listen Here YOU ARE NOTHING ..AHAHAH WHAT A JOKE AZMIN!!

Anonymous said...

Kalau Mak ngan Aik Beradik kecuali Azwan dia leh layan cam siye inikan pula Tun M. Yang Pondan sekor lagi tuh mulut mmg dah cam punkok tak leh wat per

Anonymous said...

Azmin Ali akan terima balasan dgn mencaci maki x-bapa angkat Tun Mahathir.
Mata dah di sumbat duit kotor peliwat Anwar, dah di kontrol oleh syaitan/iblis....terimalah balasan nanti.
Bertaubatlah sebelum terlambat!

Anonymous said...

Bangsat,juboh laknat, kau yg kepala atok, kau ingat kau ada duit sedap mulut kau nak ckp, mulut longkang.duit kau tu pun duit haram jadah tau.Dah x popular nak poular kat cini pulak.

rantai said...

memang patut pun buat kepada mahafiraun tu .... kalau dah pencen buat cara pencen ... jangan suka menyibuk .... jasa dia ..? Banyak ... tapi kemungkaran yang dilakukannya adalah lebih banyak lagi .... apa yang dia hulur dengan apa yang dia dan kroni-kroni sedut, hebat lagi apa yg dia sedut .... tetapi rakyat biasa tidak menyedarinya.....!!!!!

Anonymous said...

tu yg kt atas tu snang snang je ko tudoh mahafiraun memang Tun Det byk jasa nya klau adik beradik double A tu apa yang blih si abang tadah air mani bg non dan si bapok musibah tu pancut kan dalam mulut dia biar kurang skit mecacai dia laknat sial punya adik abang buat panas mak dia punya puki je lahirkn

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates