Wednesday, January 11, 2012

12 Khabarnya Hasan Ali Umum Sertai UMNO Esok?


Desas desus mengenai Exco Agama kerajaan Selangor, Datuk Dr Hasan Ali menyertai Umno semakin semakin kedengaran.

Bagaimanapun, Ketua Penerangan Umno Selangor, Syukor Idrus menafikan perkara tersebut.

“Saya tidak mendengar apa-apa lagi. Tetapi jika berminat, dia perlu mengikut prosedur yang ditetapkan parti
.
“Pertama, dia kena isi borang dan kemudian serahkan kepada pejabat Umno negeri di Shah Alam.

“Kedua, kami akan panjangkan borang permohonan tersebut kepada majlis tertinggi (MT) Umno,” katanya.

Sidang media esok

Dr Hasan yang juga bekas pesuruhjaya PAS Selangor akan mengadakan sidang media di rumahnya di pinggiran Taman Tun Dr Ismail, Kuala Lumpur esok.

PAS memecat beliau Ahad lalu ekoran beberapa kenyataan kontroversi dan yang terbaru terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Beliau menentang sokongan rakyat kepada perhimpunan di mahkamah tinggi Kuala Lumpur di hari keputusan kes liwat Anwar kerana menganggap ia kes peribadi tokoh pembangkang itu.

Mahkamah, Isnin lalu membebaskan Anwar dari tuduhan tersebut.

Syukor menambah, Umno Selangor mengalu-alukan kemasukan Dr Hasan ke dalam Umno.

“Sebagai tokoh politik yang berpengalaman, Dr Hasan boleh membantu Umno negeri merampas balik Selangor,” tambahnya. -FMT

12 comments:

Anonymous said...

dah di ceraikan dengan talak tiga lepas tu suruh org rujuk kat dia balik...merayu lah, pintu masih terbuka la... kalau Dr. Hassan ada maruah... cakap terima kasih je lah kat tok jangut tu semua...

Penyokong Hasan Ali said...

Akan ramai lagi ahli PAS sertai UMNO sekiranya Hasan Ali jadi masuk UMNO..

Anonymous said...

Kalau tak dapat jadi calun nanti , kecoh keluar parti lagi, Kalau Hasan Ali masuk UMPORNO menang dia tak ad prinsip, Samalah macam katak Ibrahim ALi

Anonymous said...

hasan akidah masuk umno pun tak sempat mengucap kerana pru13 nanti pr dah menawan putrajaya.

Anonymous said...

wali selipar lagi seronok tengok dato' hasan ali keluar pas pis pus...

Anonymous said...

Geng DAP berpesta Hasan Ali dipecat.

angah said...

wa dgn hassan anak pak ali ni dah lama dah wa tak suka dengan dia, dari dia buka kem kt ulu langat lagi, bila keluar umno kem tu terus diarah tutup olih kera-jaan. Masuk PAS, konon nak jadi hero, bila PR menang diselangor, mlm tak lena tidur, tentunya PR akan calunkan dia jadi MB selangor. Tapi.... sebaliknya, mula ler dia hidup meroyan, kesian dia.. hari ni nak buat stateman nak masuk umno balik, bila nanti PR13 dia menang, tak dapat apa2 jawatan, mula ler dia cari helah nak keluar umno, dia tau umno ni penuh dengan corup. kawin cerai, kawin cerai. ini ler kerja hasan ali ni. hai boboi

Anonymous said...

Anon 4:23 pm!!!

Anwar Al-Juburi Kongkek Pelacur Cina, Berzinah dgn Isteri kawan dan menjubur tu ada maruah ka??

Pelakon Video Lucah lagi!!

Mungkin otak kau yang bermastautin di tengkorak kau tu sebesar KACANG.

Anonymous said...

wali selipar lagi seronok tengok dato' hasan ali keluar pas pis pus...

January 12, 2012 7:47 AM

---------------------------

Wali Selipar lebih seronok tengok Video Lucah Anwar Al-Juburi mantat CinaDoll.

Sebab da tua "Susah Nak Naik" jadi video tu sebagai perangsang.

Anonymous said...

Kalau tak dapat jadi calun nanti , kecoh keluar parti lagi, Kalau Hasan Ali masuk UMPORNO menang dia tak ad prinsip, Samalah macam katak Ibrahim ALi

January 11, 2012 8:06 PM

--------------------

Ni lagi satu Otak Sebesar Kacang!!

Ramai ahli pembangkang berasal dari Parti BN!!

Tu semua bukan Katak tapi Kanggarooooooo........

Anonymous said...

Oiii Angah otak sipot!!!

Kawin cerai kawin tu ok la tu!!

Daripada Pemimpin ko semua yang KAWIN TAK NIKAH tu lagi terok kan??

Habis semua isteri kawan, pelacur dan Mat Jambu!!

Sipot betol otak ko!!

Mak ko, Anak Dara ko, bini ko serah badan pat orang2 Umno ka?? Sebab tu ko tak Habis2 salahkan UMNO??

Anwar Liwat saiful ko salahkan UMNO!!

Anwar Kongkek isteri kawan ko salahkan UMNO!!

Anwar kongkek Pelacur Cina ko salahkan Umno!!

Mat Sabu Kongkek isteri kawan pat bilek 121 ko salahkan UMNO!!

N.ajis rasuah dan maki hamun sedara islam lain pon kao salahkan UMNO!!

Mungkin bila UMNO kongkek isteri, Mak ko atau anak dara ko baru agaknya ko salahkan Anwar!!

Anonymous said...

hasan akidah masuk umno pun tak sempat mengucap kerana pru13 nanti pr dah menawan putrajaya.

January 11, 2012 11:24 PM

---------------------------

Putrajaya sebelah man yang PR nak tawan hah otak udang??

Longkan dia ka?? Jalan raya dia ka??

Aku rasa jalanraya dia sbb puak2 PAS / PKR ni suka merusoh dan berbaring di jalaN raya kan kan kan??

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates