Sunday, January 8, 2012

7 Khalid Samad.. Doa Agar Allah Musnahkan Hasan Ali Sebab Pengkhianatanya ?


Tadi aku saya sempat membaca di blog YB PAS Khalid Samad. Dalam entrinya bertajuk Doa Agar Dimusnahkan Golongan Yang Khianat...

Walaupun YB PAS tersebut tidak nama orang yang di tujukannya itu... namun aku dapat agak siapa kah gerangan yang di maksudkanya itu....

Di bawah petikan dari blog YB PAS, Khalid Samad... Panas nampak puak Anwarinas...

Sambil menunaikan umrah pada kali ini, sempat juga saya meluahkan perasaan kepada Allah yang maha mengetahui dan menyelitkan doa supaya dimusnahkan golongan pengkhianat. Sememangnya tiada yang lebih hina dari seorang pengkhianat. Semoga Allah musnahkan mereka di dunia dan memberikan mereka balasan yang setimpal di akhirat.

Pengkhianat adalah seseorang yang telah bersama kita, mendapat kepercayaan dan bantuan dari kita, tetapi atas sebab kepentingan diri, sanggup menghalakan pisau ke dada kita. Ada yang akan mendakwa bahawa ianya dilakukan di atas alasan kononnya untuk menyelamatkan kita, namun bagaimana mungkin kita diselamatkan melalui tikaman yang menuju tepat ke dada?

Setiap patah perkataannya menolong pihak musuh sambil menimbulkan persengketaan di kalangan kita. Kata-kata yang mengiyakan dakyah dan tuduhan musuh diulanginya atas alasan ingin menyelamatkan kita. Selamatkan kita dari pendirian kita sendiri, supaya kita menerima wawasan dan pendirian musuh? Itu bukan usaha menyelamat namanya, tetapi pengkhianatan!

Seorang pengkhianat yang mengerti betapa hinanya tindakan khianat akan hanya sanggup menikam kawan dari belakang. Dirinya merasa malu atas tindakan khianatnya. Sebaliknya, seorang pengkhianat yang tidak faham betapa hinanya tindakan khianat terus menikam dari depan. Dia tidak mengerti makna setiakawan dan baginya tindakannya sesuatu yang mulia dan dibanggakan. Bagi dirinya tiada yang lebih mulia dari dirinya sendiri atau perjuangan yang lebih aula dari mementingkan diri. Maka pengkhianatan adalah perkara biasa yang tidak perlu merasa malu atau hina kerananya.

Hakikatnya, tiada sesiapa yang mampu mengasihi seorang pengkhianat. Termasuklah mereka yang menjadi sebab pengkhiantan itu dilakukan. Akhirnya sang pengkhianat akan tetap dibuang bagaikan sampah yang busuk dan berulat oleh mereka yang dibantunya. Pengkhianatannya tidak akan mendatangkan manfaat dan beliau menjadi hina di dunia dan di akhirat

Semoga Allah memusnahkan golongan pengkhianat. Samada dia insaf dan kembali kepada pangkuan jemaah atau dimusnahkan oleh Allah atas sebab pengkhianatanya.

WaLlahu 'Alam
KHALID SAMAD

7 comments:

Hamba Allah said...

sebenarnya kau tu yg pengkhianat kpd bangsa melayu agama khalid! suluh lah muka tu kat cermin du sebelum mengata orang lain... tuuiii

Anonymous said...

Anwar dah beri arahan.. kill Hasan Ali or you dead Khalid!

Anonymous said...

musnahkan saja khalid samad sekali.. hehe..

Anonymous said...

khalid2 kau tu yg bersekongkol dgn syaitan bagi merosakan agama, akidah umat islam...kau yg jadi pengkianat kepada agama, bangsa dan negara...

mudah2an doa kau tu terpalit ke muka kau sendiri...

Anonymous said...

Khalid samad ni syiah kot. mungkin skarang dia tengah bertaqiyyah untuk memecah belahkan perpaduan melayu islam. sama macam khalid ismath tu. si syiah uitm. dahla bina gereja, kuil hindu, tokong dlm kawasan perumahan org islam.. sial punya khalid, memang pengkhianatla dia ni. masjid ntk org islam langsung xdibina.. khalid ibrahim tu lagilah, dah kena nasi kangkang si theresa cock tu agaknya.. menyondol je kat bontot dap.. hmmm.. pru13 ni pastikan pr jatuh di selangor..

Anonymous said...

biar khianat kawan, khianat parti dari khianat agama sendiri..lebih teruk ko yg khianat agama sendiri demi DAP n Anuwear al-juburi. hakkkkk tuiiiihhhh

Anonymous said...

Dari kau tu berpuluh kali lagi baiknya Hassan Ali tu... Doa tu utk diri d sendiri sebab d lah pengkhianat bangsa n agama islam...

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates