Friday, January 13, 2012

19 Rumah Anwar Ibrahim Bernilai 7 Juta, Tak Kecoh Pon :P


Rumah Anwar Ibrahim di Segambut berharga RM7 juta. Ada seorang pemimpin besar PAS tahu dari mana Anwar dapat duit untuk bina rumah ini. Kenapa AMK tidak pertikai rumah ini dari duit mana?


Ada sorang mamat AMK, memang tak dikenali ramai pun... pangkat dia dalam AMK hanya sebagai pencacai je bro... Konon nak jadi glamour... cuba cari kes yang boleh upkan nama dia...  macam Keldai-keldai yang lain dalam PKR.

Silap la mamat ni tak buat homework, hanya membuat tuduhan membabi buta... Nah... kan dah kena tembak balik... Nak tau sape pencacai tu baca lagi di sini...

19 comments:

Anonymous said...

rumah jamil khir lagi besar la penulis blog yg bebal!! rumah pemimpin lain umno lagi besar.. lu bodoh ke atau buat2 bodoh ni??? tak payah lu nak cerita bodoh2 pasal puak pembangkang ni. buat kalah umno je nnt. jgn malukan parti umno.. bebal lu!!!

Anonymous said...

DIA BELI UMAH BESO AND KETE MEWAH BUKAN DUIT DARI lhdn, kwsp @ tabung haji.... KITE PUN TAU YG DIA MENYONDOL CINA DOLL PUN FREE KAN.. MEMBONTOT SEPOL PUN CUME BERMODALKAN KARIPAP JER...

Bro said...

hahaha... anon 12:10 PM tak baca sampai habis.. klik la baca sambungannya.. jangan la jd pemalas!

Anonymous said...

saifullah ni yg budak uia tu ke? dulu sbb dia ditolak dari wufi kekonon nk join gpms n aspirasi..kekekeke..sempat la merasa mase makan2 free..lepas tu ko rs anwar ngan keadilan tu cm btol..ko msk keadilan plak ek..hahah kantoi jek mcm katak jugak dia ni!

Anonymous said...

Itu belum tgk rumah azmin lg...

Anonymous said...

Pencacai Anwar Ibrahim memang TAK KISAH apa pun, asalkkan jin nama ANwar Ibrahim SEMUA BETUL..Macam cult...SEMUA orang lain SALAH BELAKA..yang sekor ni je betul. Sebenarnya PAS dan DAP takut kecut nak ketengahkan apa pun pasal Anwar Ibrahim ni...

Anonymous said...

terbaca dalam blog duit nurul izzah banyak dalam akaun bank israel...nurul izzah senyap je...klu tak betul nape tak ambil tindakan???

Anonymous said...

WOI, BODOH...KALU BETUL DUIT IZAH MCM LU CAKAP, APA X REPO POLIS KA, SPRM KA...KAN LU SEMUA BALACI TUNGGU INI MCM PUNYA KES. PUKI LU, BABI LU, CIBAI LU. INGAT ORG BODO CAM LU...PIRAHHH

Yusuf Matsuran said...

Memang sial Anwar lahanat ni..!!
Masa dia TPM merangkap menteri kewangan dulu berapa banyak wang rasuah yang dia sebat !!

Kalau tak percaya boleh tanya Nalla ...

Anonymous said...

Tu tak tengok lagi rumah Tuan Guru Nik Abd Aziz...tak ada seorang pun pemimpin UMNO yang dapat lawan...tak percaya pergi tengok sendiri.

Anonymous said...

Tak kecoh sebab tak betul laaa tu... kalau betul dah lama akhbar utusan, berita hairan menghebokannya kerana ianya merupakan credit kepada UMNO untuk menuduh anwar sebagai pemimpin yang juga salah kuasa. Tak perlu buat fitnah liwat 1 dan 2 dan juga video seks (yng x beberapa nak jadi tu..)

Anonymous said...

Hujah pemimpin pembangkang lebih baik dari pencacai UMNO sebab depa tuduh ada bukti macam kes NFC.. kes kapal selam yang melibatkan najib juga telah timbul bukti iaitu pendakwaan oleh peguam perancis..

buat ketika ini takda pula pemimpin UMNO berhujah dgn bukti menuduh anwar seleweng duit, rasuah dsbnya!

Anonymous said...

Pembangkang lagi kena tipu..kapal selam dah terbukti boleh selam..Lim Guan Eng lagi masuk test bersama papagomo..tu kes anwar ada duit juta-juta kat israel ape citer??jadi sapa tipu sapa?? haha..padan muka kena tipu anwar

Anonymous said...

jangan tengok rumah je w/pun kecik tapi pi tanya sama org kampong hartanah sama...siap boleh buka stesen minyak, beli hartanah lagi...terbaru dengar citer beli penthouse kat KB..kalau betulpun mesti bukan atas nama sendiri..Lepas jadi MB ke baru boleh dapat macam2 tu...cube le pi check nak tau betui ke tak...

Anonymous said...

korang semua bahalol..gaduh pasal politik..ini semua mainan politik..semua dah tua tapi fikir tak pakai otak..oh korang ni ada otak tapi akal takda..manusia semua sama..akan kalah dengan wang,pangkat,wanita dll..

Anonymous said...

kita yg duduk kat rumah teres,rumah kampung.rumah setinggan yg dok bergaduh kata mengata sesama sendiri...semua pemimpin politik apa parti sekali pun duduk rumah juta2...duit melambak lambak...so berpada2 la jadi penyokong...tak payah le nak bermati2an menjunjung pemimpin korang...kita rakyat biasa macam ni jugak kalau siapa perentah pun...apa yg ada hari ni bersyukur la...

Anonymous said...

BILA KO GI UMAH DS JAMIL KHIR.DIA BELI UMAH TU MASA DALAM TENTERA LAGI .AMBIL LOAN.BANG BONTOT BELI UMAH MERATA.MEMANG SI BANG BONTOT NI MAMPU BUAT APA SAJA SAMPAI SAPA PUN XLEH USIK.KEBAL BANG BONTOT NI.

Anonymous said...

berapa UMNGOK bayar ko ni ha??? BODOH [unya penulis blog!!! Carilah isi yg bermanfaat utk smua.. mcm taik ja ko!!!

ko tau ka duit yg UMNGOK bayar ko tu haram..ko kasi makan anak bini ko nanti ko tau apa kesannya???

nasihat saya..wahai penulis BLOG BODOH mcm ko ni..
BAGUS KO TAUBAT!!

Anonymous said...

cube google umah anak dr m .. bape bezenye.. kalah pusat peranginan...

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates