Thursday, January 12, 2012

12 Rumah Wardina Dirompak 3 Lelaki Berparang, Suami Dipukul


Wardina Safiyyah Fadlullah, 33, kerugian kira-kira RM20,000 selepas rumahnya di Taman Bukit Utama, Bukit Antarabangsa... berita tersebut diberitahu oleh Wardina melalui laman twitter bahawa kediamannya di rompak oleh 3 orang perompak warga Indonesia awal pagi tadi.

Perompak berkenaan dipercayai warga Indonesia berdasarkan kepada percakapan mereka. Mereka mengambil kesemua 5 buah laptopnya.

Ketika kejadian yang berlaku pada jam 3.15 pagi itu, suami Wardina, Ikhwan Johari, 36, dipukul di kepala dan kaki menggunakan pemutar skru serta batang kayu sebelum diikat menggunakan wayar selama 45 minit.





Ketika kejadian, Wardina dan anak anak hanya berlindung di balik selimut untuk menyelamatkan diri dari perompak yang membawa parang.

Wardina dan anak Wardina turut mengalami sedikit trauma akibat terkejut dengan kejadian yang berlaku.

Perghh.. nasib baik Wardina tak kena rogol, kalau tak sia-sia jer... Orang Indon ni bukan boleh di percaya sangat, dia orang tak kira isteri orang ke tak, main tibai jer...

12 comments:

Anonymous said...

setakat kena rompak dan kena pukul biasalah dik..normal je

hangkedee said...

Biasa lah dia ambil zakat.kan seronok kalu malaysia tak aman.kamukan peminat pendemo.

Anonymous said...

padan muka ko wardina... kutuk lagi polis.. depa jugak yg ko harap. kenape tak panggil azmin si kepala hatok tu tolong ko?

Anonymous said...

Polis mana boleh percaya wardina,kan semua rasuah.Panggil aje abang nuar mesti setel hihi

Anonymous said...

Klu kena rogol pun bagus juga. biar dia rasa apa yg saiful rasa. Taklah dia sokong peliwat yg dah bebas tu.

Anonymous said...

jeng jeng jeng dalam laptop tu ada rahsia apa??? curi sampai 5 laptop mesti ada pape. motif?

Anonymous said...

astaghfirullahalazim...masa komen berpikir dulu x?

Anonymous said...

Teruk btul korang ni..kalu kuaga anda ditmpt wardina..tgk langit rendah..kalau isteri..adik..mak anda kne rogol..ape prasaan anda..jgn krana politik jenayah di sokong.tmbh2 kite sesama islam

dhiya' said...

depa tak kene lagi yg boleh letak komen mcm tu,budak sekolah pun boleh fikir

Anonymous said...

Syukur kepada Allah kerana tak diapa apakan. Bukan rezeki la kalau pencuru tu dah ambil brg. Diaorang pun bangsa kamu gak - Indon.

Anonymous said...

biasa lah puak pembangkang. mulut longkang. typical golongan juburi's

Anonymous said...

Salam,

Mulut Jangan Biadap. Kalau kena dekat batang sendiri, baru tahu macamana rasanya.

Semak semula IMAN anda. Jika menginginkan yang buruk kepada seseorang, tempanglah IMAN anda.

Tempang IMAN, lenyaplah amalan. Semua pahala sedekah kepada Wardina. Jadilah anda semua BANGKRAP dan MUFLIS pahala di Akhirat.

Hidup hanya sementara. AKHIRAT kekal abadi. Sama ada di JANNAH atau di NERAKA. Anda pilih... melalui jari jemari yang menaip itu. Sekian

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates