Sunday, January 8, 2012

4 Terkini: Cubaan Bunuh Keatas Presiden PKR Wan Azizah...



"Terkini : Kecemasan di Hospital Seberang Jaya. Khabarnya Pengawal Keselamatan Dr Wan Azizah, Fayyad Di Racun Malam Ini..

"Terkini, pengawal pengiring presiden parti keadilan rakyat dikatakan sedang tenat di salah sebuah hospital di seberang jaya.

"Pengawal pengiring itu dikatakan telah disuntik dengan racun oleh seseorang yang tidak dikenali, suntikan itu juga dikatakan sebenarnya ditujukan kepada presiden parti PKR", petikan spin dari puak PKR...

Pe cer... ni der... pagi-pagi bikin kecoh?

Bukan apa... bila baca ayat spin dari puak PKR kat atas, sama macam skrip pelajar siswa yang di katakan nazak tempohari... Dia orang ni dah tak ada modal lain ke?

Hairan bin ajaib.. Semakin hampir tarih 9 Jan... ramai pula yang nak mampos... banyak perkara pelik-pelik berlaku di negara ini...

Ini pula laporan dari blogger kita..


Ejen Jason Bourne baru sahaja mengirimkan gambar pengawal keselamatan Wan Azizah yang dikatakan telah 'diserang' dan 'disuntik' dengan sejenis racun.

Sebentar tadi heboh beberapa totok PR mengatakan Fayyad tidak sedarkan diri dan jantungnya berhenti berdenyut.

Maklumat ejen sebentar tadi mengatakan bahawa Fayyad sudah sedar, serta mampu bercakap melihat dari gambar di atas juga kelihatan mata Fayyad terbuka.

Anehnya di sini beberapa kekeliruan serta kebodohan pembangkang jelas ketara.

Pada awalnya mereka mengatakan Fayyad cuba dibunuh di mana penyerangnya telah menyuntik mangsa dengan sejenis racun... Baca lagi der... di sini dan di sini...

4 comments:

Jamil said...

Ok der tq diatas maklumat.. bawak-bawak la berehat dah hampir jam 3 pg ni...

Anonymous said...

semuanya salah umno! bingai pun puak PKR ni...

Anonymous said...

Alamak Ejen Jason Bourne sudah kerja di Malaysia harap2 bukan pendatang haram la.

Anonymous said...

jarum anu war tersalah target laaaa..

nasib baik dapat tepis, kalau tidak menjandalah anu war.

wakakakaka


...teruklah nampak brader tu. mudaahan cepat mampus...

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates