Wednesday, January 11, 2012

Muslimah PAS Pertahan 'Goyang Gerudi Inul' Ketika Menyokong Anwar


Muslimah PAS mempertahankan tindakan ahli dan penyokongnya ketika menyokong Datuk Seri Anwar Ibrahim di perkarangan mahkamah tinggi Kuala Lumpur, Isnin lalu.

Timbalan ketuanya, Dr Mariah Mahmud berkata, tidak ada apa salahnya bernyanyi beramai-ramai dengan bersemangat.

Beliau berkata, amalan ini berlaku di negara-negara Islam lain termasuk di Timur Tengah dan Indonesia.

Menurutnya, Muslimah yakin yang apa yang berlaku bukan satu kesalahan dan dosa dan bukan kayu ukur akhlak dan moral muslimat.

Dr Mariah berkata, tidak ada percampuran dengan lelaki dan perempuan, tidak ada pendedahan aurat, tidak ada lenggang lengguk yang mengiurkan, intonasi suara bukan intonasi yang jatuh kepada haram dan perkataan yang digunakan tidaklah lucah.

“Apalah “kesilapan” yang sedikit ini dibandingkan dengan dosa rasuah, penyelewengan, kezaliman, penolakan hukum Hudud” katanya.

---

Muslimat Pas ini seolah-olah lupa diri sehingga sanggup mengeluarkan perkataan ''UMNO mampus'' tidak salah... malah ada kalangan mereka yang gagal menjaga aurat dengan selamba bersalaman dengan lelaki bukan muhrim.

Di zaman nabi kaum muslimat berlarian kegembiraan sambil menyanyi untuk menyambut kepulangan panglima perang dengan nasyib-nasyid pujian dan sanjungan ala-ala Ta'albadru... sebagai tanda kegembiraan. Namun mereka masih menjaga aurat dan adat sopan santun. Jauh beza dengan apa yang di perlakukan oleh muslimah PAS...

Selain daripada itu muslimat Pas melompat dan melolong-lolong mereka menyanyi dengan seni kata rekaan mereka yang kurang sedap didengari. Apakah ini hasil liberalisasi dalam muslimat yang diperjuangkan selama ini?

Inilah padahnya bila PAS berkahwin campur dengan PKR dan DAP! semuanya dah jadi halal... Hancusss....

Tonton video klik di sini...

12 comments:

Mat Kaha said...

Nik Ajis kata halal.. x pe.. masuk syurgoooo

Anonymous said...

Kini, Pas tidak boleh lagi mengaku lebih islam daripada Umno... kita serupa hahaha

Anonymous said...

cakap xserupa bikin bile kene batang hidung sendri.. tapi lupa lak, diorg mana de batang hidung, sebab oink oink xde batang hidung.. hahahaha

Ain said...

umno-prono suka buat fitnah... apa salahnya muslimat PAS menyanyikan lagu kegembiraan menyambut kemenagan Datuk Seri Anwar Ibrahim? salah ke? umno jeles!

Anonymous said...

dia orang orang perempuan enjoy je sekejap escape dari kerja kerja di rumah yang membebankan...mungkin masa itu mereka rasa bebas lepas dari belenggu tuntutan untuk jadi lebih islamik...

Anonymous said...

malu ahhh.... serupa umno punya olang...

Anonymous said...

kenapa wanita umno boleh, muslimat pas tak boleh?? jgn jd kuno sangat la...

Anonymous said...

pas pis pus ni tak abis2 dgn hudud..hudud..hudud..bn zalim..puak dia aje yg baik!

Anonymous said...

Berseronok laa duluu.... Kalau bole, lain kali.., mintak barua2 pompuan ni buat lebih uummpph lagi.

Apa kejadah nak samakan kegilaan itu dengan Indonesia atau mana2?

Anonymous said...

Nik Aziz kata Allah dah ampunkan

Anonymous said...

Nik ajis baru jer bertwitt dgn tuhan dia dan dah di ampunkan dosa betina pas semua.
Inikah rupa induk babi yg berjaya diternak pas untuk melahirkan spesis babi yg akan menyondol dan baring atas jalan nanti?


Penembak babi

Anonymous said...

sengseng lengan selak kain xapooooo..
sokong AF, salam tino,gonjeng atas pentas xpooo..halal belako..bile cakap sekular, melenting sampai fitnah org len pluralisme plak..