Wednesday, January 11, 2012

Video Muslimat Terlampau...



Hebat! mari kita perhatikan muslimat PAS goyangkan pinggulnya lebih 'kocok'... ala-ala gerudi Inul... Goyang bang!!!!

Adalah tidak sesuai apa yang diperlakukan oleh muslimat yang berada dalam harakah Islam seperti Pas. Kaum wanita Islam bukan tidak boleh menyanyi dan melahirkan kegembiraan, berhibur, menari... boleh tetapi ia masih ada batas-batas dan haknya.

Muslimat Pas itu melompat dan melolong-lolong mereka menyanyi dengan seni kata rekaan mereka yang kurang sedap didengari. Ia agak kasar pada telinga kita orang Melayu dan Islam. Misalnya perkataan "Umno mampos... Umno mampos" tidak wajar digunakan. Bagi perempuan agak huduh menggunakan perkataan itu. Kalau pun marah tidak sepatutnya perkataan itu digunakan. Bahasa yang bombastik begitu layak diucap si salentia saja.

Video URL: http://youtu.be/ZJlbJwhm0dA

Besok aku dedah kan lagi...

7 comments:

Mamu said...

video seks terbaru anwar ada di sini.. cepat-cepat, sblm org lain siarkan. sila klik pd link yg diberikan link untuk lihat video tersebut http://yomamaparpu.blogspot.com/

Anonymous said...

itu r..aku mati2 ingt MUSLIMAH ISLAM PAS ni sopan, beradab..yelah diorg kn lbh ISLAM..ish3..

Reisya said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

ISH2.. NI MUSLIMAT PAS KE? DH MACAM KAT MESIR BUAT DEMONSTRASI HARAM NK GULINGKAN KERAJAAN..HUHUHU.. ITU YG NMPK PERGELANGAN TANGAN N LENGAN TU DH NMPK AURAT, SUARA YG KUAT2 CAMTU PN DH AURAT.. INI KE YANG DIPERJUANGKAN PAS SELAMA INI..??? INI NK SMBUT ANWAR BERAHIM JE, BUKAN NYA PAHLAWAN ISLAM.. KAKI LIWAT CAMTU NK SAMBUT SMPI CAMNI?? MMG DUNIA NK KIAMAT LA NI.. NAUZUBILLAHMINZALIK.. MINTA JAUH LA ANAK CUCU KITA DARI SESAT CAMNI..AMIN..

Anonymous said...

tulah calon AF anjuran PAS pusat..juri tetap dio poknikus..guru vocal mat sabut..guru tari mahfuz mr bean..Pengetua Nuar Berahi..hadiah tempat pertama package 3H2M non stop bersama nuar berahi..sponsor by KY JEllY..

Anonymous said...

hahaha... hahahha hahahha hahahah.. hnya mampu gelak jem bile umporno komen pasal aurat orang walaupun aku xberada dengan mana2 parti... haha haha haha

Anonymous said...

Inilah lembu lembu betina NFC specis Melayu menunjukan berapa hina nya mereka di mata BANGSA LAIN di Malaysia. Pikir pikir lah wahai BANGSA KU yang cinta keamanan anak cucu kita.