Wednesday, February 6, 2013

Nik Aziz Akan Lafazkan Cerai Talak 3 Selepas Melihat Gambar Terbaru Ust Nasharuddin Di BH





Inilah kerja puak PAS... hari ni kawin esok cerai, lepastu kawin balik... bila dah tak nak pakai... cerai balik!

Terdahulu Nik Aziz kata, "Soal surat sampai ke tidak, ia nombor dua. Yang penting ijab dan kabul sudah berlaku. Lafaz cerai pun sudah. Walaupun surat cerai tidak sampai, daripada segi hukum dan adatnya cerai tetap berlaku dan sah".


Lepas tu Hadi rujuk Nasha... Kenyataan Hadi, "Nasha masih ahli. Orang bercerai pun, bercerai talak satu, talak dua, talak tiga.

"Itu terpulang kepada penilaian kita. Tak berhak kita dedahkan kepada orang penilaian kita sendiri. Bahkan dalam sejarah Pas bukan kali pertama kita pecat".

Mungkin selepas Nik Aziz melihat gaya terbaru Ust Nasha ini, sudah pasti Ust Nasha akan terima lafaz cerai talak tiga pulak da.....

Gambar- AHLI Parlimen Bachok, Nasharudin Mat Isa menjawab soalan yang dikemukakan pembaca BH Online menerusi program lintas langsung di salah satu pusat perubatan swasta Kuala Lumpur. - Foto BH Online.

Lawak betul politik PAS ni KAH KAH KAH!

2 comments:

Anonymous said...

bang tak der video ker bagi orang orang saperti saya yang terlepas peluang menuntun? kalau ada pautan untuk video tersebut, tolonglah berikan yer? terima kasih.

Anonymous said...

Unsur unsur liwat telah merasuk PAS. Pengguguran Nasha di ertikan seperti mencerai isteri. Kita nak sebut pun geli sebab ini kes lelaki sama lelaki.

Nasha bukan perempuan pun. Majlis Syoru kebanyakannnya lelaki.

Bagaimana N.ajis dan Hadi Hard-on boleh dengan rela dan selesa sebut perkara begitu. Adakah mereka tidak secara langsung merelakan LGBT?

Kalau hal mengenai lelaki kita sifatkan seperti perempuan. Rasa nak termuntah. Ni dua ular dalam semak selamba jer.