Saturday, August 13, 2011

Lagi Gambar Penganjur Majlis Di Gereja DUMC Di Percayai EJen Murtad Di Dedahkan




5  individu di percayai ejen murtad umat islam, mereka terlibat menarik umat Islam agar murtad, menurut sumber mereka telah melarikan diri dan turut membantu pihak peguam menyorokkan 12 orang yang hadir ke majlis tersebut agar tidak memberi kerjasama kepada pihak JAIS.

Jangan terpedaya jika mereka ini mengedar flyers business mak andam atau butik pengantin kerana objektif mereka adalah untuk menambah penganut kristian di Malaysia.

Berita terdahulu : Gambar Sophia Penganjur Majlis Di Gereja Methodist Damansara Utama DUMC Di Dedahkan

7 comments:

Anonymous said...

muka diaorg mmg muka kristiane pun! dam!!

Anonymous said...

biadap lah budak2 ni! eh! kjaan selangor buta ke? tunggu apa lg? dh byk pendedahan dibuat! x ada tindakan lg!

Tok Garu said...

...nak harapkan kerajaan Selangor jaga Islam..kerajaan Selangor tu siapa..??? Ronnie, Ele Wong, Francis.....eh!! ini kerajaan Kristian Selangor..siapa yg pilih mereka ?? Jawablah di akhirat nanti..

Anonymous said...

Khalid Gagap dan Khalid Gereja wajib belajar balik tentang akidah Islam kalau mengaku diri sebagai seorang Muslim.Asas persaudaraan dalam Islam adalah di antara sesama Muslim bukan dengan orang kafir.Takkan itu pun tak tahu.Astaghfirullah.

Anonymous said...

muka mereka tu pun bukan mcm melayu.tak tahu bangsa apa?

cobra said...

muka orang yang dah telan 'holy water' memang akan hilang cahaya dari wajahnya.. lidah pun jadi keras.. pucat kehitam-hitaman dan terus susah nak mengucap kalimah syahadah.... pelik kan.. blog ni saya dapat dari member org PKR tapi durang tak berani nak komen... kalau kerajaan BN ... mcm tak cukup tangan menghentam kerajaan....

UMNO DAN PKR DUA2 PROBLEM said...

Mungkin kena wat Operasi Lalang mcm 1987 sekali lg kot...

http://www.youtube.com/watch?v=kIsHgwB3N48

Tengok ni ada nama 'Hilmi Nor' seorang murtadin yg telah ditangkap dalam Operasi Lalang 1987 kerana menyebarkan dakyah Kristian kpd orang Islam. Tapi malangnya sehingga kini dia masih Kristian, malah bertugas pula di salah satu sekolah tinggi theologi Kristian di lembah klang (saya rahsiakan). Seorang lagi ialah Jamaluddin bin Othman seorang paderi Melayu (di PJ) yang kini mungkin telah tamat kursus kedoktorannya di Amerika Syarikat di dalam bidang theologi agama Kristian. Boleh baca lebih lanjut di sini:

http://malay.bismikaallahuma.org/gerakan-kristianisasi-di-malaysia/

Benda ni dah lama, orang melayu atau kerajaan melayu mudah lupa, so diaorang start balik. Lepas ni lupa pula bertahun-tahun ancaman kristinisasi ni, bila ada isu (mcm sekarang ni) baru buat kecoh pulak...kita orang Islam sangat lalai mcm Allah tu tak ada, tapi orang Kristian kuat bekerja, jadi we have to pay the price...

Pulak tu bila nak ambil tindakan kepada pihak Kristian, ada orang Melayu kata isu ni isu politiklah, jadi semakin menjadi2 mereka.....mungkin orang2 Kristian ketawakan kita. Dalam nak mempertahankan agamapun masih nak bertelagah....UMNO, PKR sama2 perosak agama...