POLITIK HARIAN: Mati Hidup Semula... Kemudian Jadi Gila... Terbaru Shuhardi Mahu Saman Penulis Blog... Lepas Ni Apa Pulak?

Thursday, August 11, 2011

Mati Hidup Semula... Kemudian Jadi Gila... Terbaru Shuhardi Mahu Saman Penulis Blog... Lepas Ni Apa Pulak?


Shuhardi Mat Isa pelakon sebagai Baharudin Ahmad yang meninggal dunia dalam perhimpunan BERSIH - bercadang menyaman beberapa penulis blog yang didakwa memfitnahnya.

"Mereka terbalikkan (babak) yang awal kepada mula, yang mula kepada awal... Ia gambarkan saya seolah-oleh mati hidup semula (berlakon)," katanya.

Enggan mendedahkan nama mereka pada masa ini, Shuhardi berkata beliau tidak berpuas hati dengan tindakan beberapa penulis blog yang didakwa menyunting videonya ketika sakit dengan cara yang tidak betul.

Saman tersebut akan dihadapkan kepada tiga atau empat orang penulis blog "yang berniat jahat" dan "pro-kerajaan".

Jenis dan nilai tuntutan masih dibincangkan dengan pihak peguam, jelas Shuhardi lagi.

Siapa yang berniat jahat sebenarnya?
Kalau kita tengok gambar ni betul-betul kita dapat rasakan siapa sebenarnya yang berniat jahat!

Malah, pada satu ketika, dia mengakui hilang akal selama tujuh hari yang dakwanya, akibat kesan sampingan daripada gas pemedih mata digunakan pihak berkuasa, tetapi apabila diminta pengesahan doktor mengenai perkara itu, Shuhardi gagal memberi sebarang bukti.

Shuhardi kata dia gila selama tujuh hari! so... macam mana Shuhardi boleh ingat babak lakonannya yang awal kepada mula, yang mula kepada awal... ?

Dalam pembangkang tidak ada apa yang mereka tak boleh bohong… Justeru tidaklah sesuatu yang mengejutkan kalau dengar berita mereka boleh bagi hidup orang mati.

Kalau dah dasar pembohong tu pembohong jugak!

Memang gila layan kes Shuhardi ni bro!!

6 comments:

org gila said...

dia mmg gila cari publisiti bro! klu dah gila tu gila jugak!

Anonymous said...

shuhardi buat lawak bangang!

Anonymous said...

Yang mati adalah Baharuddin Ahmad, 58, seorang pemandu teksi tetapi gambar yang disebarkan ialah gambar Suhardi yang masih hidup, mempunyai dua orang isteri, seorang di Bangi dan seorang lagi di Salak Tinggi.

Suhardi dikenali penduduk setempat sebagai Ustaz Selongsot kerana sikapnya yang suka membuat onar.

Disini sudah jelas dia tidak boleh dipercayai

Anonymous said...

layan cerita hantu kak limah balik rumah lg best bro!

cyber pu3 said...

Klu dia nk saman, saman je, dia Ada berani? Gempak je dia nk. Banal diterbalikker, yg Utamaro, dia dh bust fitnah Dan paling teruk, dia sanggup memperalatkan kemafian baharudin. Ngaku gila selama 7 hari tu, satu kesalahan lg yg dia sedan dikenakan tindakan undang2 penipuan

Anonymous said...

HAHAHAH... NI LE DIA BAKALL PEMIMPIN PR AKAN DATANG.. MEMANG ADA TOKOH!!...