Wednesday, February 20, 2013

14 Gambar Panas Pemimpin Kanan PKR Buat Maksiat Didedahkan?


Ada yang kata ini gambar Ustad yang di tangkap kerana memberi kaunseling kepada isteri orang dalam bilik hotel berdua- duaan jam 3 pagi dulu...

Mmmm.... Kelakuannya nampak melampau sangat pun iya juga. Yalah, kalau nak buat maksiat pun, tanggalkanlah dulu jubah dengan kopiah itu. Namun, penyebar asal foto di atas mendakwa itu adalah Ustad yang dimaksudkan ketika berlibur di negara jiran.

Hendak kata foto edit pun susah juga. Memang nampak keasliannya. Mungkin pelanduk dua serupa kot?!!

Harap penafian dibuat oleh pelaku didalam gambar ini....

Sumber:

http://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=215118418633194&set=a.105612446250459.9703.100004051123183&type=1&theater

Info-Mymassa

14 comments:

Veteran UMNO said...

Mmg kerja blogger bangang mcm kau ni melempar fitnah.. Kau xtakut dosa ke hah? Atau mmg hati kau keras? Ptt la dah xde yg sokong UMNO.. Sebab org mcm kaulah!! Bangang!!

Anonymous said...

Hahahahha mmg melampau ustad PKR ni... Jahanam!

Anonymous said...

Bila masa pulak blogger ni lempar fitnah? Kan dah kata, klu bukan sila buat penafian... Berani ke?

Anonymous said...

Bgmana ketua begitula akar umbinya....ANUwar dgn 'china doll'nya bermain jongkang jongket...

Akarumbi pula yg mengangkat darjat ANUwar sbg imam Mahadi pon xmo kalah ..dikelilingi dgn DOLLs...

Anonymous said...

Contoh terbaik dr pemimpin PKR! Undi PR membawa padah!

Anonymous said...

Jangan salahkan blogger, sebaliknya faham dan selami maksud yg tersirat! Anda terbaek!

Anonymous said...

Fitnah menjadi-jadi....
Kenapakah orang2 islam tak mahu sedar2 lagi
Tak takut kah pada balsan yg amat pedih di akhirat nanti.?

Anonymous said...

Nampak sangat gambar palsu...x takut mati ke.

Anonymous said...

Sebut pasal fitnah ni aku teringat kata2 seorang ustaz: " fitnah ni kalau di sebar ia ibarat segitiga MLM. Dari satu menjadi dua, dari dua menjadi 4 dari empat menjadi 16 dan seterusnya. Maka jika ia benar2 fitnah macamana lah kita nak minta maaf pada orang kena fitnah tu ye? Kalau orang yg kena fitnah tu tak maafkan dan kalau orang yg percaya fitnah tu juga tak maafkan, ustaz tu kata roh kita akan tergantung dpd masuk syurga sehinggalah orang2 bawahan "down-line" dan yang kene fitnah itu maafkan. Bayangkan di akhirat nanti, dgn jutaan manusia di padang mahsyar, macamana kita nak mencari orang2 yang percayakan fitnah kita dan macamana kita nak mencari orang yang kena fitnah itu untuk memaafkan kita? Memang susah jelas ustaz tu. Jadi sanggupkah kita menjadi talibarut orang yang membawa berita fitnah ini???

Anonymous said...

Pemilik blogger sudah pun tulis mungkin pelanduk dua serupa..klu slh@betul keluarknlah statement..tu bukan menfitnah tetapi meminta kepastian..bukan saja2 membuat fitnah yg membuta tuli tu je..

Anonymous said...

Tidak ada sorang pon yg nak menyangkal tapi memaki hamun, menuduh itu ini. Artikel ni kata, kalau boleh BUKTIKAN sebaliknya, sila lah kemukakan.. Bukan memaki hamun. Masih tak paham2..

Anonymous said...

Saya terjumpa video ni tadi, rasanya pak haji tu cuma sebahagian daripada persembahan konsertq dangdut.

Nazaruddin Mohamad said...

Fitnah daripada si HARAMJADAH LAKNATULLAHI ALAIHIM. Tu video dangdut Indonesia 'Dangdut Haji Gila'. http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=oH1E8_W_xkw

Anonymous said...

haha.. dah bagi bukti senyap pulak.. bodo punye blogger SYAITAN YANG DIKENALI!

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates