Friday, February 22, 2013

Rating Siaran ‘Soal Jawab’ TV3 Bersama Nasha, Pecah Rekod 4.3 Juta Penonton



Menurut sumber, rancangan ‘Soal Jawab’ TV3 yang menampilkan Yang Berhormat Ustaz Nasharuddin Mat Isa sebagai tetamu undangan pada 6 Februari 2013 lalu telah melakarkan sejarah tersendiri apabila berjaya menarik 4.3 juta penonton menonton rancangan tersebut.

Rancangan yang dibuat secara rakaman dari studio Media Prima, telah berjaya mewujudkan satu ‘benchmark’ tertinggi bagi rancangan berbentuk siri rancangan temubual bukan saja di TV3 tetapi untuk semua produksi siri rancangan temubual di Malaysia apabila berjaya meraih jumlah penonton tertinggi sebanyak 4.3 juta (25.9 TVR) atau 72.6% (sumber: A.C. Nielsen Audience Measurement).

Secara kesimpulannya, kadar tontonan keseluruhan rancangan Soal Jawab pada 6 Februari lalu telah mencipta rekod baru iaitu hampir ‘sebaris’ dengan jumlah penonton Anugerah Juara Lagu (AJL) ke 27 yang telah diadakan pada 6 Januari lalu.

Video URL: http://youtu.be/Sht9PkyYerA



-AIDC

2 comments:

Anonymous said...

Kita orang tonton sebab nak tengok jenis manusia yg bersifat "gunting dalam lipatan", "musuh dalam selimut" & "jenis musang berbulu ayam" ni cakap ja. Bukan apa........

Jenis manusia ni pandai bermuka2. Tapi, dalam senyap jadi perosak.

Manusia ni dah tak laku dah dalam PAS.

Anonymous said...

Beb,
Musang mana yang nak ngaku yang dia tu musang bilamana nak masuk ke kandang ayam.

ha..ha..ha...

Nasha....Nasha...!
Cakap kau tu macam ular