Sunday, August 7, 2011

Blogger Pembangkang Dah Start Balun Khalid Ibrahim, Anwar Ibrahim, Azmin Ali Dan Hasan Ali

Tak boleh pakai punya blogger...
habis duit berjuta.. last2 balun aku balik!

Nampaknya isu serbu Gereja DUMC menjadi backfire pula kepada pemimpin pembangkang apabila blogger pro-pembangkang sendiri mengutuk pemimpin mereka secara terbuka. Aduss panas telinga beb....

Berikut adalah diantara luahan dari blogger Penarik Beca (http://penarikbeca.blogspot.com) dan BlogList Malaysia (http://bloglistpolitik.blogspot.com) :



Balik kepada cerita Ustaz bodoh. Saya rasa dalam Jais bersepah-sepah jenis Ustaz bodoh. Sebab tu depa selalu buat keja bodoh. Jais tak pernah saya nampak naik darjah dari dahulu hingga sekarang. Dok bodoh situlah.

Alangkah malangnya jika hal ehwal agama Islam ditadbir oleh jenis-jenis Ustaz bodoh.

Dalam perang pun tak boleh kita langgar dan serang rumah ibadat orang bukan Islam. Kalau pun konon ada bukti ada berlaku pengembangan agama, bukti tu kena disiarkhabarkan dahulu semua semua umat Islam boleh sedar - sentiasa alert. Bukan main serbu rumah ibadat agama macam segerombolan lebai bangang. Cuba tunjuk dalam sejarah Islam kalau Nabi s.'a.w.w. pernah mengkasari rumah ibadat agama lain? Mengaji agama, tapi tak reti agama. Lepas tu berlagak pulak macam pandai sangat.

Kalau ada bukti depa nak kembangkan agama Kristian kepada orang Islam, nak simpan buat apa? Bagi tau kepada seluruh dunia. Pastikan bukti itu tak boleh orang dispute. Beyond reasonable doubt. Kalau betul ada bukti, hampa ingat orang Islam nak duduk diam?!!

Lagi pun, kalau ada bukti, perbuatan itu bertentangan dengan Perlembagaan Malaysia. Kalau ada bukti, awat dok bodoh sangat dan tak dakwa dalam mahkamah?!

Tak pa la Jais tu. Dah bodoh, nak buat lagu mana. Dr Hasan pun sama - saya tidak pernah nampak dia cerdik. Jenis kalau Umno pun puji dia, jenis tu dah tak boleh ambil kira dah.

Tapi yang saya nak kata padan muka ialah kepada Menteri Besar Selangor, Tan Sri Khalid Ibrahim. Hari tu, bila PAS dah tak lantik Dr Hasan sebagai Pesuruhjaya PAS Selangor, dia dah ada sebab untuk gantikan Mamat tu dengan orang lain. Tapi dia nak tunjuk baik, tunjuk gentleman konon, walaupun dah macam-macam Dr Hasan kata kat dia (saya dengar sendiri rakaman pertemuan Dr Hasan dengan Pemuda PAS di Selangor).

Kalau setakat Dr Hasan Ali pun Khalid lembik dan tak boleh buat, Azmin Ali tak payah cakap la. Sekali Datuk Seri Anwar Ibrahim panggil mengadap bagi tounge lashing cukup-cukup untuk pastikan Azmin tak digugat macam sebelum pemilihan PKR dulu, habislah Khalid!

Dilihat cerdik dan tak ada rekod rasuah sahaja tak cukup, Khalid. Rakyat juga perlukan Menteri Besar yang tegas dan berani walaupun terhadap jenis macam Azmin dan Anwar sekalipun. Ni dengan Dr Hasan Ali pun tak berani! - Penarik Beca

Emmr hentam dah ok, tapi sayang bahasa yang di gunakan oleh blogger pembangkang ini begitu teruk dan kasar sekali... Inilah sebenarnya ajaran yang di bawa oleh Puak Pakatan Pembangkang.

Info-MIM

2 comments:

Anonymous said...

eloklah diaorg dah ada kesedaran sikit..

Anonymous said...

Orang lain nak kutuk atau maki pun tak apa, asal jangan orang PAS sebab kena patuh arahan Pemimpin jangan buka mulut. Kalau langar arahan ini alamat tak masuk syurga Nik Aziz le Bro!!!!
Pergi jahanamlah PENCACAI ISLAM kononnya Parti Islam tapi sebenarnya HAMPAS Islam. Nasib kau le orang PAS bahlol lagi tolol.