Sunday, August 7, 2011

Lim Guan Eng Gelabah Gara-Gara Rahsia Harga Barang Naik Terbongkar


Sahabat Generasi Pejuanga Bangsa (PB) dari Penang hari ini memberitahu anjing pengesan puak DAP dapat menghidu dengan pantas berhubung isu pendedahan klip video yang menceritakan kenaikan harga barang sebenarnya disebabkan oleh parti DAP. Pendedahan tersebut disiarkan melalui You Tube bukannya TV3 atau RTM.

Sehubung dengan itu hari ini Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng DAP terpaksa menjawab isu tersebut hingga disiarkan di muka hadapan Akhbar Sinar Harian.

Menurut Sahabat PB apa yang DAP takut sangat video di You Tube yang baru lebih 25,000 telah views hingga perlu jawab di sidang media ? Blog Hanief buat banyak video memburukkan BN dan UMNO sekali di you tube, ada ke pemimpin UMNO pi buat sidang media marah seperti Guan Eng ini ?

Nampak jelas mesej yang cuba disampaikan dalam video itu memang benar la sebab Guan Eng dan DAP telah melompat !

Kata PB lagi, tak perlu la Guan Eng putar belit dan bercakap seperti lidah biawak dengan menyatakan video ini cuba menimbulkan ketegangan kaum. Semua kaum ada di dalam video itu dan kita faham mesej yang ia cuba sampaikan tentang isu kenaikan harga barang.

Memang benar DAP lah punca segala kenaikan harga barang di negara ini, mereka arahkan penyokong-penyokongnya terdiri daripada pemborong, supplier, peruncit ini naikkan harga barang supaya nanti rakyat marah kepada kerajaan .

Agenda jahat sebenarnya dibuat oleh DAP yang jelas main politik kotor !

Tonton video tersebut disini...

Syabas PB, Lim Guan Eng sekarang hampir TKO! Hari-hari kena palam dengan blogger Penang hahaha!

4 comments:

Anonymous said...

Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng telah membidas tuduhan ini sebagai satu perkara yang sengaja menunjukan bodoh kebodohannya..

Generasi Pejuang Bangsa said...

video you tube pun nak layan ...haha

Unknown said...

Guan eng dah fening tu hahahaha.....

Anonymous said...

Lepas PRU 13 Cina Celaka Lim Guan Eng baka Komunis ni akan balik ke Melaka. Siap sedia orang Melaka terima kembali Saka Komunis ini..