Tuesday, November 29, 2011

Pilihanraya Ke-13 Paling Getir! #PAUMNO


Naib Presiden UMNO, Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi hari ini berkata beliau diarahkan oleh President Umno dimana naib-naib presiden untuk mengadakan sidang media bersama bagi menjelaskan taklimat presdien yang telah disampaikan kepada para perwakilan sebentar tadi..



Menurut beliau pada kali ini Presiden UMNO, Datuk Seri Najib Tun Razak telah menyampaikan pesanan kepada perwakilan bahagian supaya jangan memandang ringan atau mudah pada pilihanraya umum akan datang kerana ia adalah pilihanraya paling getir, Presiden meminta wakil bahagian dan akar umbi supaya bekerja kuat untuk memastikan kemenangan Barisan Nasional.

Katanya lagi, selesaikan segala masalah dalaman jika ada... kerana pilihana umum ini paling luar biasa, Presiden meminta wakil bahagian dan akar umbi berikan kerjasama dan memupukkan semangat perpaduan kerana Barisan Nasional perlu menang dengan selesa.

Difahamkan Perhimpunan Agung Umno 2011 ini berkemungkinan besar adalah perhimpunan terakhir sebelum PRU 13 yang dijangkakan akan diadakan pada bila-bila masa tahun hadapan.

Politik Harian/Bro Jinggo

No comments: