Thursday, December 1, 2011

2 Sekitar Majlis Perasmian Perhimpunan Agung Umno 2011 Part 2 #PAUMNO
























Perhimpunan agung kali ini, yang berlangsung selama lima hari, melibatkan 5,447 perwakilan.

2 comments:

Anonymous said...

Aku sayangkan UMNO. Tapi tolong ingatkan yang di PWTC tu supaya jangan pandai berethoric sahaja. UMNO tak perlukan pelakun, tak perlukan yang penamak, yang suka makan sendiri, yang perasan kerana entah macam mana tiba-tiba jadi hartawan! yang marginalkan orang lain yang berkebolehan kerana sibok nak "makan" sendiri, dan yang mengenepikan bijak pandai yang bersedia berbakti. UMNO tahu keadaan sekarang tenat, jadi PERUBAHAN besar mesti dilakukan. Jangan lacurkan UMNO gara-gara kelemahan diri sendiri. Aku sayang UMNO! Dulu, sekarang dan bila-bila. Jangan paksa aku menukar haluan!

Anonymous said...

Salam,
semua org yang cintakan Agama, Bangsa, Negara dan Keamanan di bumi tecinta Malaysia ini akan sayangkan UMNO. Insya Allah UMNO akan terpelihara oleh Allah sbg tonggak kekuatan pemerintahan dan keseimbangan negara ini.

Pada Anon 12.11, xpayahlah menggunakan ugutan..itu stail politik samseng. Bersama2 kita berusaha mentransformasikan UMNO. UMNO kalah sedikit tetapi mahu berubah..itu tanda pemimpin UMNO baik.
Bukan mcm parti2 laknat Melayu lain yg selama ini kalah.. tetapi berlagak sombong..angkuh..akhirnya dinobatkan sebagai PELACOR AGAMA (PAS) dan PELACOR NEGARA (PKR).

Say ajuga sayangkan UMNO..tetapi saya tidak perlu buat ugutan..yg penting kita mesti bijak..kita bukan hidup di zaman BATU yang mengamalkan budaya samseng. Kalau ugutan dari ahli cokia mcm ni..tkpayah sokonglah.. ramai lagi yg berkorban tetapi tidak mengungkit..
ye bro.. lu jangan lagak sgt yer..lu punya stail dlm PKR or PAS bleh lah jalan.

HIDUP UMNO!!

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates