Wednesday, November 30, 2011

Lisa Surihani, Serina Redzuan Join Puteri UMNO... Wardina Safiyyah Sampai Bila Nak Sokong Mata Lebam? #PAUMNO

Kehadiran Lisa Surihani dan Serina Chefwan ke majlis perhimpunan sayap Puteri UMNO 2011 merenjis semangat baru kepada Puteri UMNO dalam usaha memperjuangkan agenda tulus mereka untuk nusa & bangsa.

Lisa Surihani menerima Anugerah Pencapaian Khas Pergerakan Puteri UMNO, manakala Serina memuji ucapan Ketua Puteri, Datuk Rosnah sambil menyatakan sokongan penuh kepada perjuangan UMNO melalui kicauan twitternya!

Percaya atau tidak, blogger PR tidak akan berani menyiarkan atau membuat sebarang spekulasi mengenai kehadiran personaliti popular ini kerana mereka tahu semua itu akan menjadi backfire kepada mereka. Cubalah spekulasikan kehadiran Lisa & Serina jika mau tengok berduyun-duyun peminat mereka menyertai Puteri UMNO... =)

Lisa, Serina... ramai lagi artis Malaysia yang TAHU BERSYUKUR sudah menyatakan sokongan langsung kepada parti yang sudah lama berkorban untuk kemakmuran dan kegemilangan bumi yang mereka pijak... Wardina dan Bob Lokman tak sedar2 lagi???








Sumber: 1Peluru

10 comments:

R'ain said...

Pfft. *cover gelak*
dgn nada innocent: ye, anda benar.

almuniri said...

Siapa perempuan2 ni.Besar sangat ke pegorbanan mereka pada agama dan bangsa?

abu uzair said...

Eh..memang besar pengorbanan mereka untuk menambahkan serta menyemarakkan lagi penyakit sosial dalam negara .. itu pengorbanan yang maha hebat. Jap lagi berlori-lori peminat fanatik akan mengekori mereka...

Anonymous said...

Mengutuk dan menghina dan memperlekahkan orang lain yang tidak sehaluan dengan diri sendiri adalah lebih hina dari kecelaruan yg berlaku sekarang...remaja rosak masih boleh di ajak untuk berbuat baik...tapi manusia yg sudah berumur dan tuli pemikirannya pasti susah untuk di nasihati....

Anonymous said...

wardina n bob lokman dah dapat hidayah dari Allah untuk mengubah hidup mereka ke arah yg lebih baik. mereka memilih untuk dekatkan diri dengan agama. salahkah??saya sangat bersyukur melihat perubahan mereka. lalu kenapa mereka memilih PAS sebagai parti politik mereka?kerana bagi mereka parti itulah yang sebenarnya voleh membimbing semua rakyat Malaysia ke jalan yang benar. UMNO memang ada berbakti untuk Malaysia..tapi itu dulu.dulu parti tersebut boleh lagi saya katakan 'clean'. but now,u hv to watch it carefully. penuh dengan rasuah,fitnah... kenapa setiap kali bila mereka nak bagi sumbangan,mesti nak pampang besar2 dalam surat khabar?? itu riak namanya saudara. kita lihat Nik aziz, saya sendiri rakyat Kelantan. dan saya lihat beliau dah banyak tolong rakyat Kelantan dengan sedaya upaya. tapi dia tak pernah nak tunjuk2.

Anonymous said...

kau ni pandai sgt bercakap...bercakap membuta tuli...yg bob dgn wardina tu mendapat hidayah dari Allah untuk mengubah diri mereka ke jalan Allah, ya itu memang baik,,,tp kalau memilih PAS sebagai jalan untuk membaiki diri mereka itu SOSAT namanya...atau dlm bahasa yg ko faham SESAT MELARAT....

R'ain said...

Anon 12:41 are you talking to your self (rererring to the sesat part)? Im not really convinced by PAS either, but TNGA has my utmost respect. Same goes to Wardina and I believe she's making the right choice.

aku said...

WOI KUEH PAU YANG BASI LAGI BUSUK DAN NAJIS...PE PUNYE BODOH LA TAJUK YANG KO GUNA NIH..DIA NAK SOKONG MATA LEBAM KA...NAK SOKONG MATA KERBAU KA..DIA TAK MENYUSAHKAN KO KOT??...APA YANG DIA ADA SMUA REZEKI DARI ALLAH...DAN CARA DIA BERPAKAIAN ATAU CARA DIA BERUBAH DARI ZAMAN GELAP KE ZAMAN TERANG ADALAH KERANA DIA SEDAR DAN SUDAH TAHU YANG REZEKI...JODOH..MAUT...DAN HIDUP ITU SENDIRI ADALAH KERANA ALLAH...SO DIA MENURUT PERINTAH ALLAH UNTUK MENJAGA KEMALUAN DAN AURATNYA KERANA ALLAH...SO KO SINDIR WADINA TU KERANA ALLAH ATAU KERANA UMNO??...DAN KO SOKONG LISA SURIHANYIR NGAN SERINA TU KERANA ALLAH ATAU KERANA UMNO??..MAMPOS LA KO WEIH....PTUIHHHHH

Anonymous said...

apa yang pasti adakah umno adalah lbh baik dr segi mbawa orang islan ke landasan islam yg sebetulnya.. itu lah kalau allah tak bagi hidayah kat seseorg yg hati mati disebabkn ketaksuban kepada umno yg hanya kata melayu shj yng patut mmbawa islam adalah salah kerana islam itu universal .. berbalik kpd wardina tu mmilih nk bsama pas adalh terbalik lihat sj lah mana mungkin org pas mpunyai kemewqhqn wpt org umno.. umno hya tahu rompak duit akyat.. ingt lah kpd qada' qadar tuhan satu hari nnti akan bkubur juga umno atas kehendakNYA..KERANA TELAH TERTULIS BAHAWA PERJUANGAN ilsm AKAN TERTENGAK JUGA DI BUMI TUHAN IN NDAN IA ADALAH TANDA HAMPIRNYA KIAMAT. SO BERTAAUBATLAH SBLM MATI..

Anonymous said...

apesal dieorg nie je yg xpkai tudung?? xmalu ke?? org lain bole je pkai.. tutp aurat nie bkn manusia yg suruh.. nie kn perintah Allah.. mane mungkin ade alasan..belum sampai seru la.. xdpat hidayah la.. mengarut.. bnde wajib still kne buat.. ksian suami dieorg.. da kne tggung dosa bini.. bankrupt2..