Saturday, December 3, 2011

Pemuda Beri Amaran Kepada Azmin Ali, Rampas Semula Kerusi Parlimen Gombak! #PAUMNO

Azmin Ali

Ketua Pemuda UMNO Bahagian Gombak, Megat Zulkarnain Tan Sri Omardin berkata semua ahli Pemuda harus mengambil iniasitif rentetan daripada ucapan dasar ketua Pergerakan Pemuda UMNO sempena Perhimpunan Agung UMNO baru-baru ini.

Katanya, apa yang ditekan oleh Khairy Jamaludin bahawa Pemuda di setiap negeri harus memberikan tumpuan terhadap gerak kerja bagi menghadapi Pilihan Raya Umum akan datang.

“Apa yang saya lihat, ucapan pembahasan wakil setiap negeri juga banyak menjurus kepada pilihan raya. Kesimpulannya, jentera Pemuda diseluruh negeri telah bersedia, bersemangat untuk bekerja demi memastikan kejayaan BN yang ditunjangi oleh UMNO.

“Pemuda akan terus mempertahankan Putrajaya dalam apa keadaan sekalipun. Inilah antara ikrar yang telah kita terjemahkan dalam Persidangan Pemuda UMNO. Semangat yang menebal dalam diri semua ahli Pemuda bagi menghadapi PRU yang akan datang, akan diterjemahkan melalui gerak kerja di setiap peti undi. Inilah antara modul kita,” ujarnya yang juga merupakan Penyelaras Parlimen Gombak.

Bercakap mengenai kesediaan bahagian Gombak bagi menghadapi PRU 13, beliau menjelaskan kepada UMNO-Online, Pemuda akan memberikan saingan sengit kepada parti pembangkang. hasil kajian yang telah dilakukan mendapati masyarakat Gombak telah mula memberikan sokongan kepada UMNO dan BN.

“Rakyat pada tahun 2008 telah membuat pemilihan yang salah. Dalam perjumpaan saya dengan masyarakat Gombak terutama yang berada di atas pagar termasuklah mereka yang sebelum ini menyokong pembangkang, mereka ini telahpun keluar parti dan menyertai UMNO. Dalam konteks ini di peringkat golongan muda, saya amat berkeyakinan, kecenderungan mereka untuk menyokong BN amat positif. Inilah saya fikir antara signal paling baik yang diberikan oleh orang muda di parlimen Gombak.

“Saya yakin, PRU akan datang, kita akan mampu merampas kembali kerusi parlimen ini. Melalui strategi dan gerak kerja yang telah diatur, sudah pasti Gombak akan kembali menjadi milik BN,” ujarnya.

Sayonara Min... PKR is DEAD!

4 comments:

Anonymous said...

UmporNo bermimpi disiang hari.

Anonymous said...

hahaha.. tunggu dan lihat saja nanti.. Azmin pasti tumbang di tangan rakyat gombak sendiri!

Anonymous said...

rakyat dah bijak menilai..

usah mimpi nak dpt selangor balik..

Anonymous said...

HIDUP UMNO!!!!!!!!!!!