Thursday, August 4, 2011

Bukti Azmin Ali & Khalid Ibrahim Campurtangan di UNISEL


Terdapat beberapa bukti campurtangan Azmin Ali dan Khalid Ibrahim hingga menyebabkan perletakan jawatan Naib Canselor UNISEL. Malah Khalid Ibrahim tidak menafikan beliau campur tangan di UNISEL (baca sini). 

Azmin Ali menulis di Twitter kononnya inginkan Naib Canselor yang memahami aspirasi pelajar. Bukan aspirasi pelajar yang dimahukan Azmin, tetapi aspirasi PKR dan DAP yang dimahukan. 

Apa yang dimahukan oleh Khalid Ibrahim perlu dilaksanakan oleh Naib Canselor UNISEL biarpun tidak mengikut prosedur.

DAP dan PKR telah meruntuhkan gedung ilmu di UNISEL dengan mendesak memecat tiga orang pegawai di UNISEL. Memo di bawah ini adalah bukti campur tangan Khalid Ibrahim yang mahu UNISEL jadi universiti PKR dan DAP.

Inilah kalau politik sudah masuk dalam universiti. Seharusnya Kerajaan PKR Selangor yang tidak pandai mentadbir tidak mencampuri urusan Unisel. Ini akan memberi kesan buruk kepada universiti. Perlukah semuanya hendak campur tangan?


 Bukti penglibatan Khalid Ibrahim dalam kemelut perletakkan jawatan TNC Unisel

Artikel terdahulu: Siapa Yang Pegang Peranan Naib Canselor UNISEL Sebenarnya?

Info-Angin Perubahan

2 comments:

Anonymous said...

Campur tangan Khalid dan Azmin hancurkan Unisel!

usin said...

dua ekor yg rasa diri tu cerdik. lepas ni xde sapa nk masuk unisel. sendiri bayarla staf punya gaji. belakang, duit rakyat selangor jugak yg kempis. malangnya jd rakyat selangor sekarang ni... termasuk aku.