Saturday, August 6, 2011

Nurul Izzah Terdesak, Heret Najib & Rosmah Ke Makamah


Kenyataan Naib Presiden KEADILAN (PKR), Nurul Izzah Anwar dilihat semakin tertekan dan terdesak apabila mahu mengheret, Datuk Seri Najib Razak dan isterinya Datin Seri Rosmah Mansor ke mahkamah dalam kes liwat II Anwar Ibrahim.

“Seharusnya tidak ada masalah untuk datang ke mahkamah, kemukakan dan bagi bukti. Pada saya, kalau boleh jumpa si pengadu sebelum kes berlangsung, takkan tidak (boleh jadi saksi) , lebih-lebih lagi tampil di mahkamah untuk kemukakan keterangan,” kata Ahli Parlimen Lembah Pantai.

“Dolak-dalik adalah perkara yang konsisten di bawah kerajaan Barisan Nasional, saya tidak begitu optimis, tapi saya mengharapkan respon positif daripada Perdana Menteri,” katanya.


Sebenarnya alasan PM berdolak dalih untuk mengelakkan mereka hadir ke Mahkamah seperti yang ditimbulkan oleh Nurul izzah itu tidak benar.

Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak dan isterinya Datin Seri Rosmah Mansor serta dua individu lain, bekas Ketua Polis Negara Tan Sri Musa Hassan dan bekas Ketua Polis Melaka Datuk Mohd Rodhwan Mohd Yusof bersedia memberi keterangan di mahkamah untuk kes liwat Anwar Ibrahim, jika sekiranya pihak pembela memsepinakan nama mereka sebagai saksi.

Perkara tersebut dimaklumkan oleh Peguam Cara Negara II, Datuk Mohamed Yusof Zainal Abiden di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur.

Nurul Izzah sengaja menyerang dan membuat persepsi buruk terhadap PM dan Isteri semata-mata untuk menimbulkan persepsi negatif orang ramai terhadap kerajaan Barisan Nasional kononnya Anwar terjebak dalam satu lagi konspirasi politik yang bakal menghancurkan karier politik bapanya.

8 comments:

Anonymous said...

Anak bapak biasalah....

ultramantarojuga said...

bapak korek anak menjerit

Anonymous said...

bapak borek anak burit..

Anonymous said...

oppss..bapak korek anak burit..

Unknown said...

masih dalam waktu puasa lg geng... beradap sikit... hahahaha!

tiang jantan said...

hahhaha..... ketawa kucing aku baca kisah ni.... nurul izzah...nurul izzah... banyakkan pergi terawikh la...

Anonymous said...

Anak perempuan Anwar tu juga mendesak supaya PM menghentikan fitnah yang banyak tersebar kepada Papa nya. Kata Nurul Izzah, fitnah ni semua bukan hanya memalukan keluarga Anwar, tapi fitnah liwat dan video seks ni telah memalukan Malaysia di mata umum.

Anonymous said...

Anak papa...

Papa jahat!!