Saturday, August 6, 2011

Sekali Lagi, Azmin Kena Penampar Jepun Wan Azizah


Kau tak layak jadi pemimpin tertinggi PKR Min! Kau masih mentah, belum matang lagi! Kau hanya layak menjadi balaci kelas bawahan dalam PKR. So.... jangan nak berlagak jadi orang no 1 dalam PKR! 

Azmin sebenarnya tidak sebijak seperti Ezam Mohd Nor yang terlebih dahulu membuat keputusan tinggalkan PKR kerana sudah tahu apa sebenarnya matlamat perjuangan PKR! 

Terdahulu Wan Azizah menghina Azmin sebagai 'tidak matang', maka ia satu penghinaan yang amat sangat sehingga boleh menjatuhkan maruah diri Azmin. Terbaru Wan Azizah berkata beliau sendiri yang akan mengantikan Anwar jika perlu! Panas telinga Azmin! 

Apa peranan sebenarnya Azmin selaku orang no 2 dalam PKR? Setakat jadi pak pacak baik masuk parti Zahid parti KITA, hahahaha....

Dari awal lagi aku dah katakan bahawa ada konspirasi untuk menjatuhkan Azmin baca disini...  Nasib kau lah Azmin sanggup menjadi hamba abdi dalam PKR akhirnya... malu lah... jasa Azmin dalam PKR tidak pernah dihargai oleh presiden partinya sendiri!


Memang benar Azmin selalu akan mempertahankan bosnya sepenuh hati namun dalam dia mempertahan Anwar Ibrahim, dia jelas menunjukkan wajahnya yang sebenar, seorang pemimpin yang tidak professional.

Sikap Azmin yang mudah melenting, panas baran dan tidak tenang seperti timbalan presiden lain (parti-parti lain) tidak disenanggi oleh Kak Wan dan inilah salah satu faktor mengapa Azmin tidak layak sama sekali menjadi pemimpin tertinggi parti PKR.

Perjuangan PKR sebenarnya bukan lah mencari keadilan untuk rakyat, perjuangan PKR hanyalah semata-mata untuk Anwar Ibrahim! fikir-fikirkanlah....

6 comments:

Anonymous said...

Azmin Ali bukan saja tiada ketahanan politik malah hakikatnya dia tak layak pun menjawat jawatan Timbalan Presiden PKR yang diperolehinya menerusi tangan ghaib Anwar...

Anonymous said...

Anwar Bengkok! Azmin & Anwar punya cacat cela tidak layak memimpin kepada rakyat! hahahaha!

Anonymous said...

konspirasi bodoh dari UMNOngok Makin Terdesak!

Anonymous said...

pkr = parti kencing rakyat!

Anonymous said...

aku yakin pru 13 pkr gedebuk jatuh cam nangka busuk

Anonymous said...

Aku pun yakin pru 13 pkr gedebuk jatuh cam nangka busuk,sb ramai dh meluat dgn sandiwara pkr,asyik2 nk pertahankn pemimpin depa je,camana dgn rakyat,langsung depa x perduli,nmpaknya rakyat je le yg kena berkorban utk depan,cuba kita lihat apa yg dh pkr bagi pada rakyat,malah depa ni adalah parti kencing rakyat je