Tuesday, August 2, 2011

Anwar Mengamuk Sakan PAS Tikam Belakang!

Nik Aziz: "Kan ambo doh royak "Lawak Jenaka" 
Keh! Keh! Keh!"

Anwar: "Mu jangan nak buat lawak bodoh Jis...."

Azmin: "Macam mana ni bos? 
barang banyak yang dah tergadai ni"

Nurul Izzah: "Papa Jahat!"

Shamsul Iskandar: "Kih Kih Kih! 
Kau tak layak Min :)"

"Sebernarnya aku yg racun Pok Nik keh keh keh!
padan muka ko Min"

Anwar Ibrahim dipercayai telah memberi mandat sepenuhnya kepada Azmin Ali, bagi menggagalkan usaha pemimpin tertentu dalam Pas untuk membawa Tengku Razaleigh Hamzah ke dalam pakatan pembangkang, bagi mengambil alih kedudukannya selaku Ketua Pembangkang.

Seperti yang sudah diketahui, Anwar sudah mengarahkan Azmin supaya menyerang seorang pemimpin kanan Pas yang berasal dari Kelantan, kerana dialah yang menjadi perancang utama di sebalik usaha untuk menabalkan Tengku Razaleigh sebagai Ketua Pembangkang jika Anwar dihukum penjara atas kesalahan meliwat.

Anwar dikatakan kecewa kerana usaha sulit ini tidak ubah seperti perbuatan 'tikam belakang'. Apatah lagi dia sendiri tidak dimaklumkan terlebih dahulu mengenai usaha ini sehinggalah pertemuan antara dua pemimpin kanan Pas dengan Tengku Razaleigh terbongkar. Maklumat penuh baca disini...

Anwar sedar bahawa dia SUDAH TIDAK RELEVAN lagi. Jadi menyerang musuh "tikam belakang" adalah perkara yang terbaik buat... Anwar Tikam Belakang Tak pe... PAS tikam belakang, Anwar marah.. dimana keadilannya?

2 comments:

Anonymous said...

Anwar sudah tidak Relevan lagi. Mari kita cari Pemimpin baru yang lebih Relevan untuk memimpin negara ini.

Anonymous said...

maklumat terbaru itu disampaikan sendiri oleh orang dalam PKR kepadanya dan ia selari dengan pendedahan Pengerusi Parti Kesejahteraan Tanah Air (KITA) Kedah, Zamil Ibrahim semalam, bahawa Anwar kini berang serta tersinggung dengan tindakan Pas.