POLITIK HARIAN: ATM, PDRM Cipta Sejarah

Sunday, July 31, 2011

ATM, PDRM Cipta Sejarah

Mantap MB N9 Datuk Seri Mohamad Hasan segak bergaya
bersama PM Dato' Seri Najib Razak

Ini baru betul Menteri Besar,... bukan macam MB Selangor dan MB Kedah... MB PR asyik ritorik je lebih, negeri masing-masing penuh dengan rumah urut dan pusat hiburan. Umno/BN buat kerja lebih untuk rakyat, sediakan rumah kos rendah dan sebagainya, bukan macam PR sediakan rumah urut!.

TELUK KEMANG - Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, Perbarisan Tamat Latihan Perdana membabitkan dua pasukan keselamatan iaitu tentera dan polis buat julung- julung kalinya telah memahat satu sejarah penting dalam bidang keselamatan negara.

Malah, beliau turut menyifatkan perbarisan yang berasaskan strategi lautan biru itu sebagai titik permulaan ke arah menyatukan dua pasukan keselamatan itu demi memelihara keamanan dan keharmonian negara ini. Baca lagi...

Khabar angin mengatakan puak pembangkang sedang sibuk merancang untuk membuat kacau BERSIH Siri 3 selepas Raya Aidilfitri nanti... Elok sangat lah bila PDRM dan Tentera bersatu, aman damai Malaysia.

Kalau BERSIH berani, aku nak tengok diorang buat kacau dengan tentera pulak hahaha... Makan tapak kasut lah korang nanti.

2 comments:

Anonymous said...

hensem MB Tok Mat

Anonymous said...

tahniah PDRM & ATM. Sentiasa menjaga keamanan negara