Saturday, August 6, 2011

4 Anwar Ibrahim Memburukkan Nama Malaysia Di Luar Negara

Anwar telah berjumpa dengan Estrada pada 5 Ogos 2011

Pihak berkuasa perlu merampas pasport antarabangsa Anwar Ibrahim bagi menghalang Ketua Pembangkang itu daripada terus memburuk-burukkan nama Malaysia di luar negara.

Ini juga bagi mengelakkan Anwar daripada terus menjaja kes liwat yang sedang dihadapinya itu di luar negara serta memburuk-burukan nama Malaysia




Baca kenyataan Anwar di bawah, dan disini juga..

“Media Malaysia dan kerajaan mungkin telah melabel saya sebagai satu ancaman kepada negara dan menuduh saya menjadi satu gadaian untuk Zionis dan Amerika Syarikat, tetapi saya percaya orang ramai tidak boleh dipermainkan,” kata Anwar.

Anwar berkata, demokrasi di Malaysia semakin merosot berikutan sistem pilihan raya yang semakin kotor.

Ia termasuk kontroversi terbaru membabitkan isu Penduduk Tetap (PR) yang mendapat kewarganegaraan untuk mengundi dalam pilihan raya.

“Demokrasi kami semakin merosot. Pilihanraya tidak bebas dan media dikongkong,” kata Anwar.

Sementara itu, Anwar turut menjangkakan beliau akan dihukum dalam kes fitnah yang dihadapinya sebelum Pilihan Raya Umum ke 13, sebagai usaha untuk menafikan haknya bertanding.

“Mereka (Umno-BN) akan menghukum saya sebelum pilihanraya untuk menafikan hak saya untuk bertanding,” ujar Anwar.

Anwar keluar negara, mencanang cerita bohong dan fitnah supaya orang percayakannya. Di Arab dan Eropah, Anwar sudah tidak boleh lagi cari makan. Sebab tu dia ke negara Asean, minta pertolongan dan bantuan dari dana-dana tertentu. Thailand dia tak pergi, sebab ke Thailand kalau dia pergi pun untuk 'membuang air' saja.

Tujuan Anwar kesana-sini sebenarnya semakin terdesak dan cuba untuk meraih simpati ketika PRU-Ke13 hampir tiba.

Info-KedahkeKL-Online:

Baca juga Artikel di bawah:

Sekali Lagi, Azmin Kena Penampar Jepun Wan Azizah
Nurul Izzah Terdesak, Heret Najib & Rosmah Ke Makamah

4 comments:

Anonymous said...

sambil membusukan nama negara..boleh jugak cari "lubang kunyit" fresh punya kat Indon & Manila...tak kan tau tau kot..

Anonymous said...

apa yang puak pkr boleh dibanggakan dengan Anwar selain dari “jasa-jasanya” memburukkan nama Malaysia di luar negara.

Anonymous said...

Karpal marah pada sesiapa yang menggesa percepatkan kes liwat Anwar sebagai menghina mahkamah...ni yang bang nuar ni dok gelembong kat dalam dan luar negara karpal nak kata apa

Anonymous said...

Jangan cerita tentang politik - cerita tentang penyelewengan kuasa - tipu beli kapal selam - pemnbunuhan alttantuyya - pembaziran membeli cincin permata -

 

POLITIK HARIAN Copyright © 2013 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates