POLITIK HARIAN: Kenyataan Biadap! AMK Ugut Bunuh PM Najib

Sunday, July 31, 2011

Kenyataan Biadap! AMK Ugut Bunuh PM Najib

Biadap! Fareez terjah PM! 

Ada apa dalam beg tu?
Kalau di luar negara, dah lama kena cotar kepala mamat ni!


Kenyataan Media: “My name is Fareez, and I’m not a terrorist.” (28 July 2011)

Susulan laporan penahanan saya dan aktivis Bersih lain semalam, sehingga tempoh 24 jam ini saya telah diserang hebat di twitter, facebook dan blog pro-Umno bahawa kononnya saya ditahan kerana cubaan sabotaj terhadap program edaran Jalur Gemilang semalam.

Malah ada yang melampau sehingga mendakwa bahawa saya merancang mahu memcederakan dan membunuh YAB Perdana Menteri semalam hanya kerana kapasiti lain saya sebagai pengasas Pertubuhan Revolusi Anak Muda Malaysia (PRAMM).

Ingin saya ingatkan kepada tentera media upahan Umno dan Najib, hatta Papa Gomo sekalipun, bahawa jika Najib terus-terusan menipu, menindas dan membuli rakyat, bukan sahaja rakyat akan menolak beliau dan Umno-BN pada PRU13 kelak, malah tidak mustahil ada yang akan sanggup membunuhnya juga nanti.

Maka, demi memelihara keselamatan YAB PM, saya menggesa agar seluruh jentera Umno jangan pernah mencabar kesabaran rakyat lagi.

Penahanan semalam juga menggambarkn seolah saya dan aktivis lain umpama pengganas di negara ini. Hanya sebuah kerajaan yang bersalah pada rakyatnya sahaja akan takut berhadapan dengan rakyatnya.

“Dear PM, my name is Fareez. And I’m not a terrorist.”

Saya hanya seorang rakyat. PM adalah hak rakyat. Maka adalah hak untuk saya berjumpa dan menegur PM kerana PM itu milik rakyat. Demi Rakyat, saya sayangkan negara saya. Demi Rakyat, saya mahu PM letak jawatan.

Sekian. Terima kasih.

Regards,
Mohd Fareez Kamal Intidzam
Political Secretary to YB Zuraida Kamaruddin
Contact No.: 0133367701 (BBM 20C9179)

Ni bos Fareez.. YB PKR Zuraida a.k.a Mak Lampir 
Sedang buat maksiat dengan Azan Ismail (besarnya mulut)
BERSIH 2.0 pada 9 Julai lalu di Ibu Negara 

Biadap sungguh kenyataan Fareez diatas, adakah ini ajaran PKR? Kerana taksub kepada Anwar Ibrahim, sanggup mengeluarkan kenyataan ugutan bunuh dan ditujukan kepada PM!

Apa yang Fareez mengarut ni? Tak cukup glamer lagi ke? ke dah gila meroyan? Apa! dia ingat kepala dia dah besar sangat ke? Suka-suka hati dia je nak sound sana sinun! Perbuatan Fareez ini menunjukan puak AMK tak matang dan berakal pendek sama macam ketua AMK, Shamsul Iskandar jugak lah! (peristiwa memalukan AMK buat kecoh dalam masjid)

Selain daripada itu memang patut pun perbuatan biadap Fareez tempohari diserang disetiap sudut media baru,  twitter, facebook dan blog pro-Umno. Ini juga jelas bahawa rakyat sayangkan PM... Lain kali jangan nak tunjuk hero macam KL ni dia yang punya... sendiri mau ingat la...

Kalau ya pun Fareez hendak bagi surat kepada PM, salah ke kalau Fareez beratur menanti kedatangan PM dan beri surat tersebut kepada PM waktu itu? Bukan berlari bawa beg terjah PM?

Fereez silap, awal-awal lagi geng dia dah tweet yang dia bersama sekumpulan AMK berada kat KL Sentral... Jadi apasal pulak nak terkejar-kejar masa tu? Sudah pasti mereka merancang sesuatu! Kalau nak kencing pun biar bertempat!

Ah.. nak tuduh tentera media upahan Umno menipu pulak! betulkan diri tu sendiri dulu sebelum buat pertuduhan!

Nama Gomo pun dia dipetik... apa kata Gomo pulak baca disini...

6 comments:

Anonymous said...

org mcm ni tak layak duduk kat malaysia ni...

Anonymous said...

kurang ajar budak pkr ni

Anonymous said...

fareez ko ingat semua rakyat sokong perjuangan mengarut ko ke,mana ko tau rakyat semua sokong perjuangan nk menjahanamkn malaysia tu,aku ni pun rakyat seperti ko juga n aku bukannya ahli mana2 parti tp aku tetap akan sokong PM DS NAJIB,sb aku tgk najib ni x seperti org2 pas n pkr n dap yg suka mencari kesalahan org lain n bila bg ceramah suka sgt mengumpat org,sepatutnya klu pas tu perjuangkan islam,mesti dia ada sifat kasih sayang sesama insan,utk pengetahuan ko DS NAJIB ni adalah dlm jagaan ALLAH sb dia yakin dgn pertolongan Allah,tu sb dia x cepat melatah spt org2 PR,jd klu Allah dh jamin utk menjaga PM ko buat le mcmana pun x kn jadi apa2,malah org yg ada perancangan nk buat tu yg akan dpt balasan drp Allah,ingatlah yg berkuasa hnya Allah sj

zahari1950 said...

Tak ada otak punya orang. Hey Fareez, kau nak tipu siapa. Meluru secara kasar dengan tiada sopan ke arah PM kau tanya pula kau salah apa. Kau kata PM dan UMNO zalim. Apa bukti?. Semua rakyat Malaysia hidup meawah, senang lenang. Cukup makan, cukup pakaian, ada pekerjaan. Semua orang mampu membeli keperluan. Yang susah dibantu. Ada jabatan kebajikan masyarakat. Kanak-kanak dan orang muda mendapat peluang belajar, ada PTPTN dan Biasiswa.

Ada satu perkara sahaja yang kurang kepada pihak pembangkang. Iaitu rakyat tidak bagi peluang pambangkang memerintah Malaysia.

Tak usah temberanglah Fareez. Kamutu kaldai tunggangan DAP.

Apakah yang dikatakan mangsa kezaliman?. Hidup terseksa, dikurung atau ditindas,tidak diberi peluang untuk bersuara dalam politik, tiada pekerjaan, tiada makanan.

Ini Malaysialah Fareez. Semua orang ada peluang. kamutu sampai gemuk gedempol, bebas ke sana kemari, bebas bersuara, bebas menubuhkan pertubuhan. Kamu tidak ada pekerjaanke.

Bodohnya kamu bukan kepalang. Datuk Seri Najibtu PM Malaysia. Nak berjumpa dengan ketua jabatan pun terbonkok-bongkok, harus tunjuk hormat dan berbudi pekerti. Yang kamutu macam anjing nampak tulang terus terkam secara kurang ajar ke arah PM. Nasib polis itu yang jadi pengawal peribadi PM. Jika aku, kepala engkau dah aku palukan sengan kayu cotar atau buku lima diatas hidung engkau.

Pandai pula berpura-pura. "Saya nak sampaikan surat. Saya nak jumpa PM saya".

PM tak ada pejabatke?. Selama ini ngapa kamu tak ke pejabat PM buat temujanji melalui PA nya atau wakil PM.

Jika PM mati kerana perbuatan kamu, terfikirkah kamu apa akan jadi dengan negara kita?.

Fareez yang bodoh dan bangang.

Anonymous said...

fareez! jadilah manusia yg baik di dunia ini,taatilah perintah ALLAH sb ALLAH MAHA BERKUASA DI ATAS SEGALANYA.Apa yg berlaku adalah kehendak DIA,jd berfikirlah sebelum membuat sesuatu yg dilarang oleh ALLAH,berbaiklah kita sesama insan terutamanya yg sebangsa dan seagama dgn kita,ingatlag satu hari nti kita pasti menemuiNYA,apa kita nak jawap di hadapan ALLAH klu kita byk berbuat jahat di dunia ini,masa ni tau le kamu langit tinggi ke rendah,masa tu tidak ada sape2 akn menolong kamu selain dr amalan kamu di dunia,klu baik maka baiklah balasannya,klu jahat,disiksalah jawabnya,ingat!!! kita pasti akan mati...

Ramanay said...

Biadap!!!