Tuesday, August 2, 2011

Suhardi Mati Hidup Semula… Semakin Kurang Siuman



Suhardi boleh tipu orang dalam satu-satu masa tapi dia tidak boleh tipu semua orang sepanjang masa... Sempena dengan bulan Ramadhan ini ada baiknya jika Suhardi bertaubat diatas lakonanya dan pembohongannya itu...

Lelaki yang dikatakan berlakon sebagai Allahyarham Baharudin Ahmad, yang meninggal dunia semasa perhimpunan haram 9 Julai lalu, Suhardi Mat Isa, hari ini tampil dan menafikan dia berlakon, bersembunyi, melarikan diri dan enggan bekerjasama dengan polis.


Bagaimanapun, ketika tampil pada sidang media yang dianjurkan Persatuan Usahawan, Konsultan dan Pengarah Islam Malaysia (UrusKop) hari ini, Suhardi sebagai Setiausaha Agungnya memberi pelbagai kenyataan berbelit setiap kali diasak dengan soalan-soalan 'panas' oleh pemberita.

Malah, pada satu ketika, dia mengakui hilang akal selama tujuh hari yang dakwanya, akibat kesan sampingan daripada gas pemedih mata digunakan pihak berkuasa, tetapi apabila diminta pengesahan doktor mengenai perkara itu, Suhardi gagal memberi sebarang bukti.


Sementara itu Timbalan Ketua Polis Negara, Datuk Seri Khalid Abu Bakar berkata Suhardi telah menghubungi pihak polis untuk memberi kerjasama dalam kes tersebut.

Untuk itu pihaknya akan memanggil Suhardi untuk memberi keterangan dalam masa terdekat di Ibu Pejabat Kontijen Polis Kuala Lumpur.

Khalid berkata Suhardi sepatutnya datang berjumpa dengan pihaknya untuk memberi penjelasan apabila video mengenai lakonannya itu tersebar luas.

3 comments:

Anonymous said...

hantar je kat tanjung rambutan, Adakah selepas ini Suhardi akan mati lagi?

Anonymous said...

patutnye masa dia pengsan tu, bogelkan, pastu letak dgn anuwar tu ha!! ...tau la mati ke tak nanti :P hahahahahahah!!!!

Anonymous said...

Mesti anak bini dia BANGGA dengan dia